LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer alsmaar de link aangegeven bij bij update 1 te downloaden Maar geen resultaat. Blijft wel downloaden zonder dat er iets gebeurt. Ik lees dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5
Probeer alsmaar de link aangegeven bij bij update 1 te downloaden Maar geen resultaat. Blijft wel downloaden zonder dat er iets gebeurt. Ik lees dat meer mensen niet weten hoe het moet. Maar nergens komt op deze vraag een antwoord.
Naam file is Proximus_be_v14.1.1.ipcc Iemand een of de oplossing Groet Toontje _ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je deze downloaden? https://www.dropbox.com/s/cdgbfhm6iv...e_v14.1.1.ipcc
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb de LTE switch maar blijft 3G staan.. (Getest in Hasselt waar er 4G is).. Generation connect zou er gebruik van mogen maken maar mij lukt het niet.
Nog iemand problemen mee? |
|
|||
|
|||
Klein vraagje:
Wie blijft hier in gebreke. APPLE of PROXIMUS of allebei??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 januari 2013 om 17:07 ---------- Apple wacht tot Mobistar het ook aanbiedt. Op de iPad Mini werkt het al. |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk die IPCC opnieuw te verwijderen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ik denk dat het nu wel zal lukken. Ik moet dus enkel nog eens terug naar hasselt om dit te testen. Thx |
|
|||
|
|||
Laat je wel weten of het WEL of NIET werkt zodra je hebt kunnen testen!??
Gr. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ping 34 dwnl 29 upload 22 Mbps Super dus |
|
|||
|
|||
Voor mij is het ook gelukt!
https://www.dropbox.com/sh/05h4f9h1k...%2007%2008.png Mijn beste verbinding was: Ping: 33ms Download: 27,14 Mbps Upload: 17,44 Mbps |
|
|||
|
|||
Gisteren in Antwerpen @Schijfstraat op 't Kiel.
|
|
|||
|
|||
Allereerst zou ik 'PROXIMUS' terug willen hebben... Ik heb via de carriereditor een pacman idpv proximus gezet, iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
https://www.dropbox.com/s/0ycfdoe6r7...roximusLTE.pdf Enkel het onderste lezen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanks! Voor de LTE wacht ik nog wel even... |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het!
Heb abonnement Internet on GSM Favorite en volgens Belgacom\Proximus site zou 4G hierbij moeten werken.
Donderdagavond (31/01) de carrier-patch van Proximus toegepast, zoals uitgelegd op userbase : Vrijdag-ochtend (01/02) SMS-je ontvangen van Belgacom : Zaterdag-ochtend (02/02) aan de ring van Hasselt (weliswaar vanuit de wagen) |
|
||||
|
||||
Heb nu ook de LTE switch op mijn iPhone 5 met Vodafone NL. Heb daarvoor deze handleiding gevolgd.
Heb de unknown_bundle EN vodafone_nl_bundle aangepast.
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!, ik heb het ook geprobeerd, maar welke gegevens vul jij dan in? de gegevens bij de handleiding zijn neem ik aan voor het Belgische netwerk?
Alvast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus - Vodafone live | stibi | Overige providers België | 2 | 22-05-10 21:56 |
|
|