LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de Unknown bundle heb ik ingegeven live.vodafone.com (bij Dictionary 0 & Dictionary 1) en de Vodafone bundel is al gevuld, daar moet je alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
In de Unknown bundle heb ik ingegeven live.vodafone.com (bij Dictionary 0 & Dictionary 1) en de Vodafone bundel is al gevuld, daar moet je alleen nog de Show4Gswitch toevoegen.
Nu ook de CellBroadcast functie actief gekregen. Of deze daadwerkelijk gaat werken is nu afwachten.
|
|
|
|||
|
|||
Hartstikke bedankt! Werkt nu ook bij mij , helaas heb ik er alleen nog niet zoveel aan haha
|
|
||||
|
||||
Hier de link voor het aangepaste Vodafone NL ipcc bestand met LTE & CellBroadcast switches.
Download link Wel even de iPhone opnieuw opstarten naar gebruik van deze ipcc |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zoja hoe?
|
||||
|
||||
Deze is zonder jailbreak te installeren. Sluit de iPhone aan op de pc. Open iTunes en druk op shift-update en selecteer het ipcc bestand. Deze zal nu geïnstalleerd worden op de iPhone.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iScorpio, ben je zeker?
Want het is al een tijdje (ik dacht vanaf iOS4) dat je een gepatchte commcenter nodig hebt voor zulke ipcc's |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar het kan nooit kwaad als je het probeert zonder jailbreak. Als hij niet wordt geaccepteerd krijg je vanzelf een melding in iTunes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik open iTunes en sluit de iPhone aan de pc. Na de synchronisatie ga ik naar iPhone en druk op Shift + Update zoeken In het venster wat opent, selecteer ik jouw ipcc bestandje en er verschijnt een voortgangsbalk en er wordt kennelijk iets geïnstalleerd/bijgewerkt. Na het drukken op toepassen is nog steeds het zelfde vodafone 14.0 te vinden en niet 14.1 en dus ook niet de LTE knop Het opnieuw starten van de iPhone veranderd hier niets aan. Enig idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb de "functionaliteit" toegevoegd, helaas kunnen we er nog niks mee...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niemand?? Zit op ios 7 beta 5
|
|
|||
|
|||
Ja is het mogelijk? Ik zit momenteel op op 6.1.4, maar die ipcc van iScorpio krijg ik niet aan de praat
Doe ik iets fout of werkt het gewoon niet? iPhone schijnt er wel op te reageren zie ik, maar blijft na een tijdje zoeken naar netwerk alsnog op 14.0 zitten. Had ook tot vorige week iOS 7 beta 4 draaien. Aanbiederversie was toen inderdaad vf nl 14.5.2, maar volgensmij zit daar geen verschil in met 14.0. Echter heb je dan wel een ipcc nodig van minimaal 14.5.3, aangezien de iPhone geen lagere ipcc accepteert. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, ik las het
Alleen ik vroeg me af of er in de tussentijd iets veranderd was? Want ik heb ook een iPhone 5 met Vodafone abonnement, waar 4G ook al op geactiveerd is. Ben ook woonachtig in gebied waar 4G al werkt. Echter zijn we dus helaas de dupe van de traagheid van zowel Vodafone als Apple met het uitbrengen van een carrier update... Hoe lang het kan duren weet denk ik niemand... Zou het misschien kunnen dat T-Mobile er iets mee te maken heeft? Aangezien dit probleem zich wel voordat met Proximus bij onze zuiderburen. Mobistar houdt het tegen, omdat zij het officiële partnernetwerk zijn van Apple. Laatst gewijzigd door Sandro95; 11-08-13 om 17:49. |
|
|||
|
|||
ik hoop dat iScorpio nog wat voor ons kan betekenen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus - Vodafone live | stibi | Overige providers België | 2 | 22-05-10 21:56 |
|
|