LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha GSM 1800 is GSM op 1800 MHz, niet LTE. GSM (communicatie) - Wikipedia Gelukkig heb ik meer verstand van .......euh ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter omdat het Antenneregister nog de oude GSM/UMTS/LTE set gebruikt, van voor de frequentieherverdeling van februari dit jaar, kunnen er momenteel geen masten o.i.d. gewijzigd of toegevoegd worden. Er wordt aan gewerkt om ook de LTE1800 masten, welke voorheen voornamelijk GSM1800 masten waren, toe te voegen aan ltemasten.nl Ik weet deze info, omdat ik zelf masten en informatie toevoeg aan deze site Toevoeging: voor de volledigheid, bij ongeveer 98% van alle Vodafone zendmasten waar LTE800 Mhz wordt geëxploiteerd, wordt tergelijkertijd óók LTE1800 Mhz geëxploiteerd. Effectief is dus eigenlijk overal waar op dit moment volgens de dekkingskaart LTE dekking is van Vodafone , ook dekking op de 1800 Mhz en dus compatibel is met de iPhone 5. Hoe dit verder gaat uitpakken is nog niet bekend, aangezien er buiten het stedelijk gebied nog geen LTE is van Vodafone. Naar alle waarschijnlijk rolt Vodafone in de steden LTE uit op zowel de 800 als 1800 Mhz band en in de landelijke gebieden alleen op de 800 Mhz |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wie ziet zijn signaalsterkte ook verminderen nadat hij 4G op de iPhone 5 heeft gezet?
Vroeger had ik hier vol signaalsterkte na de ingreep dat LTE actief is heb ik amper nog 3 streepjes signaalserkte. |
|
|||
|
|||
Fout antwoord. Sorry.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben daarentegen ook benieuwd of de 4G blox maandelijks opzegbaar is anders wil ik het best proberen ik woon namelijk vlak naast een 4G mast volgens de eerder vermelde site Laatst gewijzigd door r0bert4; 14-08-13 om 21:29. Reden: *fout |
|
|||
|
|||
Citaat:
'T gekke is dat ze bij Vodafone zeggen dat t tot het einde van je contract loopt, terwijl als je kijkt op myvodafone, dan kan je het uitzetten? Dus weet ook niet precies wat t nou is.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Loopt tot het eind van je contract inderdaad.. Ik waag het nog maar niet hopelijk heeft iemand een RED abonnement inclusief een iPhone 5 bij een 4G mast Bron Twitter: 'Deze loopt tot de einddatum van je contract. ^MH' |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu lukt dat aangepast icpp bestand mij toch! Maar mijn signaalsterkte van ontvangst verzwakt van 5 streepjes naar 3. Dus wil ik dat icpp bestandje terug verwijderen met een remover en dat lukt niet.
Nu wil ik de iPhone volledig wissen en er verschijnt een appel en daaronder een balkje, na een nog geen min verdwijnt dat en komt er een rond draaiend cirkeltje en daar blijft het bij. Via de iPhone kan hem niet wissen. Via iTunes wel, maar dan ben ik mijn jailbreak kwijt omdat hij eerst de update doet naar ios 6.1.4 :'(. Downgraden dat gaat ook niet met de firmware 6.1 want daar krijg ik een fout melding van in iTunes en ben vrijwel zeker dat ik de goede firmware heb. Iemand? |
|
|||
|
|||
Mijn conclusie is dat ik gewoon wacht op de officiele carrier update van vodafone. Is 4G alleen mogelijk met de red abonnementen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Semi-Restore now available for Mac and PC |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 augustus 2013 om 15:30 ---------- Ben dus verplicht naar de 6.1.4 te gaan. Cydia komt niet meer op de iphone en semi restore werkt niet meer doordat cydia niet op de phone meer staat denk ik. |
|
|||
|
|||
Hmm, het kan nog wel eens lang gaan duren om 4G te krijgen op iPhone in een Vodafone netwerk. Apple houdt het namelijk tegen...
"De commissie lijkt zich zorgen te maken over verhalen dat de iPhone 5 niet werkt op veel 4G netwerken binnen Europa. Apple zou netwerken van providers van tevoren moeten goedkeuren voordat ze kunnen worden gebruikt in combinatie met de iPhone. Gezien de populariteit van de iPhone 5 zouden providers weinig keus hebben dan te voldoen aan de eisen die Apple stelt." 'EC onderzoekt afspraken Apple met telco's' - Webwereld Hopelijk komt er dan snel een jailbreak uit voor IOS7... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die bij Vodafone zitten: Apple - iPhone 5 - View countries with supported LTE networks.
Vodafone NL staat er nu ook bij als support carrier bij iPhone 5. Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-09-13 om 22:02. |
|
|||
|
|||
Vodafone eerste telecomprovider met 4G op iPhone 5 Vodafone eerste telecomprovider met 4G op iPhone 5 | Over Vodafone … #apple #iPhone #persbericht via twitter
|
|
|||
|
|||
Maar alleen als je een red abonnement hebt.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus - Vodafone live | stibi | Overige providers België | 2 | 22-05-10 21:56 |
|
|