LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zouden ze het voor de iPhone 5 ook beschikbaar gaan stellen bij Proximus? Ze doen het voor de iPhone 5s wel dus......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zouden ze het voor de iPhone 5 ook beschikbaar gaan stellen bij Proximus?
Ze doen het voor de iPhone 5s wel dus... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat het bij Proximus nog wel een hele tijd zal gaan duren voordat de iPhone 5 beschikbaar op hun netwerk komt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De GSM-versie van iPhone 5S (model A1457) krijgt ondersteuning voor de LTE-banden 800 MHz (band 20), 1800 MHz (band 3) en 2600 MHz (band 7) en dat is goed nieuws. Het betekent dat de 4G-frequenties van KPN en Vodafone nu ook worden ondersteund (LTE-band 20). Bovendien wordt de 4G-frequentie van T-Mobile ondersteund (LTE-band 3). En de iPhone 5S is zelfs geschikt voor het LTE-netwerk van Tele2. In België worden de 4G-netwerken van BASE, Mobistar en Proximus (LTE-banden 3 en 7) overigens ook ondersteund. |
|
|||
|
|||
Klopt, pas als de landelijke dekking beter wordt, kan je voor € 2,50 p/m de 4G blox aanzetten.
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone 5s/c kan dus nu de netwerken aan. De vraag is nu of de providers dat wel gaan ondersteunen. Als je iPhone: Wireless carrier support and features kijkt, zie je dat Vodafone, KPN & T-Mobile Carrier Partners zijn. In Belgie zijn dat Mobistar en Telenet. Dus ik denk dat dat echt nog wel even gaat duren voor Proximus. |
|
|||
|
|||
@vodafoneNL_pr: Vodafone eerste telecomprovider met 4G op iPhone 5 Vodafone eerste telecomprovider met 4G op iPhone 5 | Over Vodafone #apple #iPhone #persbericht
Dus vanaf ios7 hebben vodafone-klanten in de grote steden ook LTE! :-D |
|
|||
|
|||
Citaat:
Rare manier van denken diene Apple. Heb besloten de iPhone van de hand te doen, niet omwille van die lte toestanden hoor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier iOS 7 GM + Vodafone Red/4G Blox in de gebieden waar Vodafone 4G beschikbaar heeft?
Zoja, heb je al 4G? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vodafone NL heeft de website aangepast. Iphone 5 ondersteunt geen 4G
Deze tekst krijg je als je red abonnement selecteert met een iphone 5. Eerst stond er nog 4G compatable. Let op! Je combineert een 4G abonnement met een telefoon die geen 4G ondersteunt. |
|
|||
|
|||
Dit hadden ze een paar dagen/weken geleden al aangepast.
|
|
|||
|
|||
Ik vind het verwarrend. Persbericht vodafone dat vanaf 18 september 4G mogelijk is op iPhone 5. En als je abonnement met 4G wilt afsluiten dat dit alleen op de iPhone 5s mogelijk is.
Misschien heeft dit te maken dat vanaf nu de iPhone 5 niet meer leverbaar is door Apple? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar de LTE schakelaar blijft weg.. Is er iemand die dit wel werkend heeft? Op Twitter zegt Vodafone_webcare dat het pas vanaf 18-9 gaat werken. Maar dat zou dus betekenen dat de Golgen Master niet final is óf dat er nog een andere Carrier-versie komt.. Ben benieuwd.. |
|
|||
|
|||
In Utrecht is de 4G dekking helaas nog niet optimaal, en al helemaal niet op de 1800Mhz frequentie. Zou je op deze kaart willen kijken of je ook daadwerkelijk dicht bij een 800/1800Mhz mast (met de oranje markering) woont? Hoewel ik er in begin te geloven dat we inderdaad nog even moeten wachten op een update kan het geen kwaad om dingen uit te sluiten lijkt mij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat mij trouwens ook was verteld in een Vodafone winkel, is dat je als je in 4G gebied bent dat je dan langs een Vodafone winkel daar moet gaan om te kijken of zij het kunnen activeren. |
|
|||
|
|||
Huh wat een vette kaart. Nog nooit gezien.
Ik woon in Utrecht west vlak bij een 800+1800mhz mast (Vlak bij de Douwe Egberts fabriek, ongeveer 300 meter) @jooskieffer "Netwerk instellingen te herstellen in instellingen": Done "Telefoon ff uit gezet en aangezet": Done (6 uuur lang) "Vliegtuigmodus": Done "Handmatig je aanbieder instellen?" Ik heb deze instellingen gereset. leverde niets op. Handmatig instellen waarop dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus - Vodafone live | stibi | Overige providers België | 2 | 22-05-10 21:56 |
|
|