LTE schakelaar Proximus(BE)/Vodafone(NL) iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier staat een goede uitleg over de carrier bundles: iOS Carrier Bundles Demystified | Beau Giles Daar staat ook aangegeven dat de Carriers, hier dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier staat een goede uitleg over de carrier bundles:
iOS Carrier Bundles Demystified | Beau Giles Daar staat ook aangegeven dat de Carriers, hier dus Vodafone, beslist wat de instellingen zijn. Dan is het dus mogelijk niet Apple die de 4G hier vertraagd... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vodafone/Apple mag snel met die update gaan komen. Ik heb veel mensen zien vragen op twitter, aan Vodafone, wanneer 4g/LTE nou eindelijk die carrier update komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als we nu met z'n allen ff de Twitter van Vodafone bestoken, is het zo bekeken.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 augustus 2013 om 20:05 ---------- Klopt het dat 3G komt te vervallen? |
|
|||
|
|||
Het is gelukt. Een speedtest binnenshuis LTE en 3G
|
|
|||
|
|||
Zonder jailbreak?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Antwoord van mijn vraag aan vodafone NL over 4G.
Het is niet bekend wanneer de iPhone geschikt wordt voor LTE 4G. Advies om in de lijst op website vodafone te kijken naar toestellen die wel geschikt zijn. |
|
|||
|
|||
Lekker die antwoorden, ik moest de website maar in de gaten houden, was hun reactie
|
|
|||
|
|||
Kreeg alleen antwoord via forum vodafone. Via twitter reageren ze niet.
|
|
|||
|
|||
Ik was net even een Vodafone winkel ingelopen. Gezegd dat ik een iPhone 5 heb met 4G abo. Medewerker belde hoofdkantoor en die vertelde de medewerker dat je in de buurt van een 4G mast moet zijn en dan je mobiele data netwerk moet herstellen. Daardoor zal de iPhone gaan kijken naar het 4G netwerk en zou hij moeten werken met 4G.
Waarschijnlijk zal dit niet helpen, maar is iemand in de gelegenheid om dit uit te proberen? Medewerker vertelde me trouwens ook dat als het niet lukte dat ik dan even naar een Vodafone winkel in de buurt van een 4g mast moest lopen om te vragen of ze het daar kunnen regelen. |
|
|||
|
|||
Net met Proximus contact gehad en ze zeggen dat apple (geen garantie) en proximus op een iphone geen ondersteuning zullen bieden bij problemen met bellen en smsen.
Ze hebben toch maar een extra abbonement van 1GB voor 4G geactiveerd op mijn vraag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je nu 4G toegang met je iphone 5 op een normale manier bij proximus? of enkel via het ipcc bestand ? |
|
|||
|
|||
Weet iemand hier trouwens waar de 1800Mhz masten van Vodafone staan? Of een dekkingskaart heeft ervan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
4G LTE masten; Dekking voor snel internet van de telecom providers? Antenneregister Agentschap Telecom |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Proximus - Vodafone live | stibi | Overige providers België | 2 | 22-05-10 21:56 |
|
|