Probleem met bluetooth na update 6.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update van mijn iPhone 4S naar iOS 6.1.2 maakt mijn iPhone geen verbinding meer met mijn Carkit van Parrot (de MKi9200). Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met bluetooth na update 6.1.2
Na de update van mijn iPhone 4S naar iOS 6.1.2 maakt mijn iPhone geen verbinding meer met mijn Carkit van Parrot (de MKi9200). Ik heb de allernieuwste firmware op mijn Parrot geinstalleerd (2.11), maar het helpt niet.
De iPhone kan niet meer koppelen met de carkit. Heeft iemand vergelijkbare problemen? Voor de update werkte alles qua bluetooth altijd perfect. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb precies hetzelfde!
Heb je nog steeds het probleem? Zo nee, hoor ik graag hoe je het op gelost hebt! |
|
||||
|
||||
Wachten op nieuwe firmware mischien.
|
|||
|
|||
Hallo, ik ben teruggegaan naar de winkel en ze hebben mij een nieuwe iPhone gegeven. Het bleek dat de bluetooth module op het moederbord kapot was.
|
|
|||
|
|||
Ik heb met m'n Ford bluetooth hetzelfde, ik denk dat het bij mij aan compatibiliteit ligt. Met een Volkswagen lukt het wel. Ik wacht tot er een update komt, kijken of hij dan wil.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth probleem na update IOS 6 | Elapha | iPhone algemeen | 5 | 12-10-12 11:37 |
Bluetooth probleem met mini cooper | rudolfpeppel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-01-12 14:41 |
probleem met bluetooth verbinding tomtom | martinvanzurk | iPhone Navigatie | 3 | 11-02-11 18:45 |
3G Bluetooth probleem met carkit | mikey1883 | Archief | 2 | 28-01-09 12:22 |
probleem met bluetooth carkit | vanrumst | Unlock [archief] | 1 | 04-12-07 14:26 |
|
|