fotomappen verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, ik heb helaas mijn foto`s van mijn pc op mijn iphone gezet en ben al een poosje aan het zoeken hoe deze mappen weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotomappen verwijderen
Goedemorgen, ik heb helaas mijn foto`s van mijn pc op mijn iphone gezet en ben al een poosje aan het zoeken hoe deze mappen weer te verwijderen.
Tot nu toe is het me nog niet duidelijk. Weet iemand een goed oplossing? Vast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zij die foto's terecht gekomen in de Filmrol?
Foto's uit Filmrol verwijderen >> tap op het Foto's app >> tap op Filmrol >> tap op Deel-icoon >> tap op foto's om te selecteren >> Verwijder wordt nu geactiveerd >> tap Verwijder >> tap Verwijder fotoselectie
|
|||
|
|||
Hi Shandro,
Bedankt voor je reactie....top, alleen lukt het niet. Als ik op de filmrol zit moet ik eerst wijzig aanklikken en dan zie ik onderaan de opties deel, voeg toe en verwijder maar die werken verder niet. En de andere mappen/albums die er op gekomen zijn na het synchroniseren laten zich ook niet verwijderen. Gr. Shirley |
|
||||
|
||||
Opnieuw synchroniseren, waarbij je de map met foto's eerst deselecteert in iTunes?
|
|||
|
|||
Het is gelukt.
Super bedankt, ik ben er blij mee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
facebook fotomappen | spiffs | iPhone Apps | 0 | 11-11-12 22:18 |
Meerdere fotomappen synchroniseren | TuurDS | iTunes | 0 | 27-02-11 23:19 |
Windows: fotomappen verwijderen | ccincin | iTunes | 2 | 13-09-10 21:07 |
Foto: submappen in fotomappen op iphone??? | rlobbes | Muziek, foto & video | 1 | 04-07-10 11:50 |
|
|