Ik kan geen verbinding maken met mobiele datanetwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een Lycamobile prepaid gebruiker en Lyca werkt met Vodafone, daarnaast gebruik ik een gejailbreakde iPhone 3G versie 6.0.1. Ik kan niet zonder Wi-Fi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen verbinding maken met mobiele datanetwerk
Ik ben een Lycamobile prepaid gebruiker en Lyca werkt met Vodafone, daarnaast gebruik ik een gejailbreakde iPhone 3G versie 6.0.1. Ik kan niet zonder Wi-Fi op internet, dit komt dus blijkbaar door de mobiele data. Het zegt dat ik er geen abbonement op heb, wat volgensmij wel zo is, want ik betaal voor me internet. Ergens anders zag ik wat mogelijkheden om het te fixen, maar mijn provider stond er niet tussen. Weet iemand anders misschien wat ik er tegen kan doen ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een 3G met versie 6.0.1?
Dat kan toch helemaal niet? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op de iPhone 3G kun je maximaal 4.2.1 draaien; op de 3GS wel 6.0.1.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat staat er bij je APN instellingen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Naam en wachtwoord vodafone?
Anders kun je eens proberen om het aan te passen naar office.vodafone.nl |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ff op de site van Lyca kijken lijkt mij.
Daar staan de gegevens. Beetje zoeken kan geen kwaad, doodsimpel te vinden |
|
|||
|
|||
|
Labels |
data abonnement, iphone 3g, jailbreak, netwerk, netwerkprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kan geen verbinding maken met Wi-Fi. | Davyvdv | iPhone algemeen | 12 | 16-02-12 11:10 |
iPhone: kan geen verbinding met youtube maken | nickholtus | Jailbreak | 1 | 19-02-11 00:31 |
verbinding maken met mobiel datanetwerk niet mogelijk. | davidvdk | Orange | 43 | 12-01-11 13:08 |
Windows: kan geen verbinding maken met iphone | maat1956 | iTunes | 2 | 06-09-10 23:42 |
Kan geen verbinding maken met | Guest-1102131139 | Wi-Fi | 0 | 19-02-10 16:45 |
|
|