App "Zoek Mijn vrienden" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag lukt het mij net meer om mijn vrienden te vinden middels de app "Zoek mijn vrienden" eerst verschijnt melding van paswoord fout, na helmaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App "Zoek Mijn vrienden"
Vandaag lukt het mij net meer om mijn vrienden te vinden middels de app "Zoek mijn vrienden" eerst verschijnt melding van paswoord fout, na helmaal te uit- en inlog, daarna de melding "Zoek mijn vrienden niet beschikbaar vanwege een serverfout'. Weet iem over dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In deze discussie beschrijft @Francofranco hoe hij zijn probleem opgelost heeft.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-tevreden.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" | IngeVI | iPhone Apps | 2 | 11-07-12 12:04 |
SPOED: " Zoek mijn iPad" | Berryvz | iPad algemeen | 11 | 15-05-12 20:35 |
hoe kan ik "zoek mijn iPhone"verbergen? | eesee | iPhone Apps | 10 | 09-05-12 15:51 |
Nauwkeurigheid "Zoek mijn iPhone" | Grootje | iPhone algemeen | 1 | 12-01-12 19:59 |
App "Zoek iPhone" doet het niet | martijn1108 | iPhone Apps | 2 | 01-12-10 14:15 |
|
|