Iphone 4S geen geluidbar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nou ik heb al even rond gesurft maar niets gevonden want ook daat werkelijk werkt. Ik heb namelijk een iphone 4S 16GB en mijn probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4S geen geluidbar
nou ik heb al even rond gesurft maar niets gevonden want ook daat werkelijk werkt.
Ik heb namelijk een iphone 4S 16GB en mijn probleem is dat ik meestal wel geluid heb via mijn oordopjes. Maar niets meer door de speaker ik heb gekeken al mijn knopjes doen het nog . Als je me belt hoor ik hem wel dus mijn speakers zijn ook niet kapot ..... KAN IEMAND ME AUB HELPEN ..!!! ik weet niet meer wat ik moet doen..... alvast bedankt voor het meedenken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data | diegonicolas | iPhone algemeen | 5 | 28-11-12 17:09 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
iPhone: Iphone 3gs start steeds opnieuw op + geen Wi-Fi + geen bluetooth | Spenc3r | Jailbreak | 1 | 03-03-12 19:05 |
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten | henkphone | iPhone algemeen | 0 | 27-01-12 18:54 |
|
|