iPhone vs. Macbook Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een rare vraag: ik ben hier vorige week achtergekomen en ik snap er weinig van, maar ik ben wel nieuwsgierig. misschien weet een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone vs. Macbook Pro
ik heb een rare vraag:
ik ben hier vorige week achtergekomen en ik snap er weinig van, maar ik ben wel nieuwsgierig. misschien weet een van jullie hoe het kan. ik heb een iphone 5 en een macbook pro. wanneer ik mijn iphone 5 LINKS naast de trackpad leg, valt mijn hele macbook uit lijkt het. wanneer ik de iphone weer weghaal, gaat hij weer aan. het lijkt alsof ie automatisch in sluimerstand gaat. nu is het zo dat de harde schijf aan de andere kant zit, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me. wie o wie weet waarom dit gebeurt? en kan het kwaad? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone zendt (electro)magnetische signalen uit die het Reed relais kunnen activeren en de MacBook Pro gaat dan in de slaapstand. Schadelijk is dat in ieder geval niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
iPhone 4 + macbook pro | Dinants | iPhone algemeen | 3 | 03-08-10 18:57 |
Mac OS X: iPhone draadloos sync MacBook pro? | nukenine | iTunes | 2 | 01-07-09 15:15 |
2 iphone, 1 macbook pro, 1 profiel | depudding | iTunes | 6 | 18-02-09 17:38 |
iPhone op andere MacBook Pro | Turgon | iPhone algemeen | 2 | 08-11-08 15:05 |
|
|