Notities gaan naar map Gmail !!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De opgeslagen notities zag ik tot mijn verbazing verschijnen op Gmail alle berichten...... das niet handig, hoe voorkom ik dat ?? Grtz, Peter...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities gaan naar map Gmail !!!
De opgeslagen notities zag ik tot mijn verbazing verschijnen op Gmail alle berichten...... das niet handig, hoe voorkom ik dat ??
Grtz, Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Notities > Standaardaccount
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hmm. Misschien dan: Instellingen > Email contacten en agenda's > Gmail account kiezen en dan de notities uitzetten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maffia ten top ?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heeft te maken met het opzetten van het email account Je zou ze eventueel naar jezelf kunnen mailen en dan opnieuw opslaan oid..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja, het is wat het is. De Apple maffia synct Notities met Mail en Herinneringen met Kalender. En de Microsoft maffia doet dat bijvoorbeeld met Outlook Mail en Kalender.
Misschien komt dat omdat er geen speciaal protocol is om Notities en Herinneringen te syncen. Men gebruikt dan maar Mail en CalDAV. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Any way dank voor de info en ik ga nieuwe notities maken.... Naar mezelf opsturen en opslaan in notities krijg ik niet geboren..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook | thelorrr | iTunes | 0 | 23-05-11 23:35 |
Iphone 3G notities sync Gmail | Overlord | iPhone algemeen | 1 | 09-05-11 05:48 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
4.1 met gmail, geen notities? | hoii | iPhone algemeen | 0 | 09-09-10 21:48 |
Notities sync met Gmail | Magnetron | iPhone algemeen | 3 | 09-07-10 14:59 |
|
|