//

Mijn iPhone doet het niet!

Mijn iPhone doet het niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb een iPhone 4, uit 2010.. Ik heb hem dus al heel lang, al is dit al de 2e (m'n eerste had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-13, 20:05
machjulia machjulia is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard Mijn iPhone doet het niet!

Hallo allemaal!

Ik heb een iPhone 4, uit 2010.. Ik heb hem dus al heel lang, al is dit al de 2e (m'n eerste had gebreken en kreeg toen begin 2011 een nieuwe).

Mijn probleem:

Mijn iPhone reageert niet meer op de thuis knop en andere dingen. Ik wilde gewoon een app gebruiken en meteen al deed hij het niet meer. Het is nu een wit scherm zeg maar en die app staat nog "aan".

De balk bovenin (met de Wi-Fi, tijd en batterij) doet het nog wel gewoon (en laat dus ook gewoon nog zien hoe laat het is op het moment dat ik kijk), en de geluidsknopjes ook.

Allemaal leuk en aardig dit maar ik kan niet naar m'n homescreen & ik krijg hem niet gelockt, het dubbele vervelende hiervan is dat mijn knop bovenin stuk is, waardoor ik dus Assisive Touch gebruik.. Resetten lukt dus ook niet. Wat moet ik nu doen? Hij lockt niet uitzichzelf. Moet ik hem nu uit laten vallen uit zichzelf en dan kijken of ie nadat ik hem in de oplader doe hij het weer doet of is er iets anders dat ik kan proberen? Hij heeft nu nog 15%, komt het nog goed?

Alvast heel erg bedankt!

machjulia

Laatst gewijzigd door machjulia; 06-03-13 om 20:06. Reden: ben nieuw hier dus snap er niet zo veel van
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-13, 20:58
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

Je hebt natuurlijk wel kans als je hem uit laat gaan dat ie niet meer aan gaat. (maar dat heb je zelf denk ik ook wel door)

Kijk is als je hem in plugt in je pc of je dan een reactie van je iPhone krijgt
Misschien dat de knoppen dan weer een beetje reageren.
Maak een back-up van je iPhone is ook wel handig
Er zit misschien wel wat vuil tussen de knopjes waardoor de knoppen het niet meer goed doen, ik zou zeggen haal hem uit elkaar maar goed dat is niet voor iedereen weggelegd.
Heb je ook al een geprobeerd over de knoppen heen te wrijven, weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen
beetje meer drukken op de linker kant of rechterkant van de knop.
Maar goed dat is ook niet echt een oplossing.

Ik denk dat je het best gewoon langs een Apple Store kan gaan om te vragen wat hun aanraden en wat een reparatie kan kosten.
  #3  
Oud 06-03-13, 21:02
machjulia machjulia is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

Oke, dank je wel! Ja, ik ben dus ook bang dat hij het niet meer doet dan, maar het rare is dus dat de geluidsknoppen wel gewoon doen wat ze moeten en dat de batterij gewoon door blijft gaan, dus dan vraag ik me af, hoe komt het dat dit scherm zo blijft staan en ik niet gewoon naar mijn homescreen kan terwijl de rest het wel doet.. En als ik 3 x op m'n thuisknop druk druk krijg ik wel die opties van zoom en assistive touch etc. En ook is het raar dat ik via AssistiveTouch hem ook niet uit kan doen. Ik ga denk ik morgen naar de winkel, ben wel bang, hoop eigenlijk gewoon dat ze het vergoeden of dat het in de garantie zit!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 maart 2013 om 21:45 ----------

Ik heb nu ergens gelezen (online) dat je hem blijkbaar moet laten uitvallen, dat wordt dus pas morgen denk ik (hij is nu 82%). Verder is er nog geen verandering en ik heb ook geprobeert Apple te bellen, ook in Amerika, omdat het daar nog niet dicht is, maar ja, lukte niet! Ik ga morgen sowieso naar de winkel want vind dit best eng, ook zonder werkend mobiel zeg maar!
Reageren

Labels
crash, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Headset doet het niet op mijn Iphone 3GS maritjuh1991 iPhone algemeen 3 27-01-11 21:22
iPhone: Help, mijn iPhone doet het niet meer na UPDATE 3.0! JohnKoot Jailbreak 3 18-01-10 18:34
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. sandertjuh89 iPhone algemeen 18 20-12-09 23:44
Help mijn Iphone doet het niet!! soufyanH Archief 1 10-11-09 20:03
Help mijn iPhone geluid doet het niet vingros Archief 11 01-06-09 18:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.