Na het uitzetten van mijn iphone gaat deze automatisch weer aan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iphone wil uitzetten gaat deze na een paar seconden uit zichzelf weer aan. Ik heb het geprobeerd met alleen de aan-uit knop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na het uitzetten van mijn iphone gaat deze automatisch weer aan.
Als ik mijn iphone wil uitzetten gaat deze na een paar seconden uit zichzelf weer aan. Ik heb het geprobeerd met alleen de aan-uit knop maar ook door de home button en de aan-uit knop tegelijk in te drukken. Bij beide gevallen gaat mijn iphone na een paar seconden weer automatisch aan.
Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Houd beide wel ± 10 seconden ingedrukt.
Als je het korter dan een seconde indrukt neem je overigens een screenshot. |
|
|||
|
|||
Dit heb ik idd al geprobeerd, maar helaas geen verbetering.
Ik zag al dat er meerdere zo'n discussie hadden geplaatst, maar hier was nog niet iets uitgekomen wat helpt. Dus ik hoop dat iemand weet waar dit aan kan liggen.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou zelf even een andere batterij laten plaatsen.
Waarschijnlijk is je probleem dan opgelost |
|
|||
|
|||
Ik heb contact met Apple gehad en diverse dingen uitgeprobeerd. Niets hielp, dus nu de afspraak gemaakt dat het toestel opgestuurd gaat worden. Ik zal een vervangend toestel krijgen, dus als het goed is is het probleem snel opgelost! In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s gaat automatisch aan na afleggen iemand ervaring hiermee? | Souwerpower | iPhone algemeen | 1 | 29-11-12 11:06 |
iPhone gaat vanzelf weer aan na uitschakeling | Jelle002 | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 15:22 |
Iphone gaat aan en dan weer uit | ibrahimbenyahya | iPhone algemeen | 0 | 17-10-11 14:34 |
Bleutooth gaat na uitzetten vanzelf weer aan | P@t | iPhone algemeen | 5 | 14-09-09 17:07 |
Telefoon-app automatisch weer uitzetten | iWilco | iPhone Apps | 5 | 10-11-08 13:47 |
|
|