iphone 4 toegangscode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, mijn iphone 4 vroeg een toegangs code en nu heb ik deze verkeerd ingevoerd, nu weet ik de code wel maar kan hem niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 toegangscode
hoi,
mijn iphone 4 vroeg een toegangs code en nu heb ik deze verkeerd ingevoerd, nu weet ik de code wel maar kan hem niet meer invoeren. heb ook geprobeert hem te restoren met itunes maar dit werkt ook niet krijg ik code 23. ook niet in dfu mode. is er nog een andere optie? hij mag helemaal leeg dat is niet erg heb nog een recente back-up. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom kun je de code niet meer invoeren dan?
In welke toestand is je iPhone? Misschien is een remote wipe + herstel een optie?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
deze kan ik wel met redsn0w jailbreaken en alles maar een restore geven doet hij niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nieuw project, maw opkopen hier hulp vragen en verkopen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing probeer DFU Mode |
|
|||
|
|||
Citaat:
die foutcodes zijn een beetje vreemd. heb geen probleem om met mijn eigen iphone 4 te updaten of te restoren. dus is het geen probleem met de beveiligings software. heb het ook al een geprobeert mer redsn0w hier kan ik niet restore doen dan krijg ik een foutmelding met ibec. maar jailbreak doet hij wel maar levert helaas ook niet op. als er iemand nog een optie heeft hoor ik het graag. |
|
|||
|
|||
Foutcodes in de range 2x zijn in 90% van de gevallen hardware problemen. Hopeloos...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toegangscode van Iphone 4 deblokkeren?! | Ralys | iPhone algemeen | 8 | 19-11-12 19:30 |
iPhone geblokkeerd - toegangscode resetten | guided tours | iPhone algemeen | 8 | 05-11-10 13:37 |
toegangscode van mij iphone blokkeert | deur2008 | Archief | 5 | 15-01-09 19:56 |
Iphone 3G toegangscode kwijt !? | iphone Frank | Archief | 12 | 15-11-08 16:51 |
|
|