Iphone 4s iOS 6.1.2 activeren zonder sim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik mijn iphone 4s 16gb (zwart) (iOS 6.1.2) kan activeren zonder simkaart? En/of kan achterhalen welke provider simlock mijn iphone heeft? Het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s iOS 6.1.2 activeren zonder sim
Weet iemand hoe ik mijn iphone 4s 16gb (zwart) (iOS 6.1.2) kan activeren zonder simkaart? En/of kan achterhalen welke provider simlock mijn iphone heeft?
Het is namelijk niet mogelijk om de iphone te activeren.... Ik heb de iphone via marktplaats gekocht (met doos en al) alleen reageert die verkoper niet meer, nu weet ik dus niet welke simlock provider mijn iphone heeft.... Kan dat dmv imei opgezocht worden? of door een tooltje worden overgeslagen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toevallig heb ik dat al gedaan! dankje, ik wacht op zijn reactie. Zijn er meer mensen met dit probleem?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus als het goed is kun je met een tooltje je imei invoeren, en die geeft dan aan welke provider de iphone 4s heeft?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dankje!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
imei checks
En ik moet ook de checks betalen die ik doe dus voor mij is het ook niet gratis!!
Dus aub niet checken of je iphone nog steeds simlockvrij is. ik weet dat er mensen zijn die misbruik van mijn goede wil maken. Die zich als unlockers profileren maar niet willen betalen voor een check Ik wil graag iedereen helpen, de kennis die ik heb opgedaan met behulp van onder andere Timosha en iNemesis is nog steeds groeiende. Dank jullie wel hiervoor heren |
|
|||
|
|||
Kan er niemand een andere oplossing? Er zijn verschillende websites die het voor rond de 10$ unlocken en in Nederland een aantal rond de 40-50 euro... Weet iemand een beter (goedkoper)alternatief
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb juist een BB en wil die dus vervangen voor een Iphone... Ik ben ook maar een student die het goedkoopste alternatief zoekt En via zo een website voor een paar dollars vertrouw ik niet echt, liever iemand uit Nederland
|
|
|||
|
|||
Het is al gelukt! via: :: NISGAV :: binnen 1 dag geunlockt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe moet ik de Iphone 4s IOS 6.0.1 activeren zonder sim | gijsie | iPhone algemeen | 1 | 05-02-13 11:42 |
iPhone: Iphone 4 Activeren zonder SIM | Kymela | Jailbreak | 0 | 23-12-10 17:34 |
iPhone: iPhone 2G 3.1.3 activeren zonder orignele sim | pakoboy | Jailbreak | 1 | 03-10-10 00:43 |
IOS 4 simlock "plaats een sim zonder pin om iphone te activeren" | Mafketel | iPhone algemeen | 6 | 07-07-10 16:30 |
iPhone activeren zonder originele sim | LEXY | Archief | 1 | 16-01-09 22:29 |
|
|