Hoe lang blijft de iPhone 4 verkrijgbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik overweeg om een iPhone 4 te kopen, maar ik ben niet zeker of het een beter idee is om te wachten tot de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe lang blijft de iPhone 4 verkrijgbaar?
Ik overweeg om een iPhone 4 te kopen, maar ik ben niet zeker of het een beter idee is om te wachten tot de iPhone 5S uitkomt, en de iPhone 4 dus in prijs daalt. Zou de iPhone 4 dan nog altijd verkrijgbaar zijn (het is namelijk de enige iPhone met 8GB, en ik heb geen 16GB nodig), of zullen ze die niet meer verkopen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hij zal hoogstwaarschijnlijk nog wel te koop zijn.
|
|
|||
|
|||
Apple houdt vast aan het principe dat men 3 verschillende telefoons op de markt heeft (met enige overlap - na de introductie van de 5 is men enkele maanden later gestopt met de productie van de 3GS). Tussen juni en september dit jaar wordt de 5S verwacht. Dat zou dus betekenen dat enkele maanden na de introductie van deze iPhone alleen nog de 4S, 5 en 5S worden geproduceerd.
Daar van uit gaande denk ik dat de laatste iPhone 4 dit najaar van de band gaat rollen. Software ondersteuning (iOS updates) zullen waarschijnlijk nog één tot enkele jaren langer blijven lopen. Ik gok zelf dat in de loop 2015, hooguit begin 2016 het gedaan is met de iOS updates. Daarna duurt het nog wel even tot de apps niet meer ondersteund worden (je die niet meer kunt draaien). Dus voorlopig kun je nog wel even vooruit met een iPhone 4
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe lang blijft de 3GS nog ondersteund? | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 1 | 18-03-12 14:35 |
iPhone blijft oneindig lang restoren | Blazar | iPhone algemeen | 3 | 30-03-10 17:15 |
Hoe lang heb je je iphone al? | michi | Chat en geruchten | 67 | 22-03-08 18:15 |
|
|