//

IOS 6.1.3 Visual Voicemail proximus

IOS 6.1.3 Visual Voicemail proximus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu visual voicemail na de laatste ios update 6.1.3 (sommigen al erder heb ik gelezen) Ik belde mijn provider en vroeg of zij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-13, 18:08
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard IOS 6.1.3 Visual Voicemail proximus

Ik heb nu visual voicemail na de laatste ios update 6.1.3 (sommigen al erder heb ik gelezen)

Ik belde mijn provider en vroeg of zij nu ook visual voicemail ondersteneunen omdat dit nu op mijn iphone staat.

Daar viel ze van hare stoel en de medewerkers vielen zelfs uit de lucht Erger nog:
Er is geen technische ondersteuning bij proximus.
Je moet maar naar de winkel gaan of even googlelen zeggen ze

De dame heeft heel goed haar best gedaan hoor. ze is direkt beginnen googlelen proficiat

Het volgende heb ik gevonden maar dit maakt het scherm even donkerder en verder doet het niets.

Ga naar je telefoon-app, druk onderaan op het toetsen icoontje en geef het volgende exact in:

**5005*86*+32475151230#

Ik kan natuurlijk het verkorte nummer 1230 als contact opslaan of blijven dukken op de toets 1 en dan bel ik natuurlijk mijn voicmail.
Ik heb wel vastgesteld dat je een' mobiel dataverbinding ' moet hebben om dit te kunnen gebruiken en het werkt niet met Wi-Fi.
Ik begrijp dit ergens niet daar zij de grootste aanbieder zijn van Belgie.

Mijn vraag: Kan ik de knop alsnog instellen voor een gewone voicemail?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IOS 5.1 Visual Voicemail djack Proximus 2 21-06-12 11:42
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 21:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53
Visual Voicemail ayoltderoos Overige providers Nederland 19 20-07-08 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.