foutmelding bij verzenden mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik kan mail mail versturen via Wi-Fi, ik heb in het weekend in het buitenland gezeten en heb vanalles veranderd. Bij terugkomst in nl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foutmelding bij verzenden mail
Hallo,
ik kan mail mail versturen via Wi-Fi, ik heb in het weekend in het buitenland gezeten en heb vanalles veranderd. Bij terugkomst in nl en thuis kon ik geen mail meer beantwoorden zowel via Wi-Fi en 3g. heb het account verwijderd en opnieuw ingesteld, maar krijg nu bij het versturen van mail via Wi-Fi de melding . de server accepteerd het afzender adres niet. dit adres is mijn ziggo mailadres , wat het voorheen wel deed. iemand een idee???? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke provider heb je en welke smtp gebruik je?
ik heb skynet en kan geen mails versturen via de skynet smtp wanneer ik op een telenet Wi-Fi zit. staat de authentication required aan? Dan moet je die eens uitzetten. Ook de smpt poort moet correct zijn (poort 25 dacht ik) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt nogal wat veranderd, kan je nu screen shots plaatsen of opschrijven hoe de instellingen nu zijn? Dan kunnen we beter meekijken en je adviseren. |
|
|||
|
|||
@ allen,
ik heb een goede tip gekregen. Instellingen > algemeen > mobiel netwerk > mobiel data netwerk > vul bij " apn" in, de mobiele data die je bij je mobiel provider kunt opvragen. Hiermee is mijn probleem opgelost. Mijn vatse provider is ziggo en mobiel is kpn. Misschien dat iemand anders hier ook iets aan heeft. gr Efjee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding 403 bij iCal uitnodigingen via mail. | Joris14 | iCloud | 11 | 24-05-12 16:29 |
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail | mindchaoz | iCloud | 0 | 14-10-11 14:54 |
verzenden en ontvangen van mail | Senior | iPhone algemeen | 0 | 18-10-10 18:21 |
Problemen met mail verzenden via 3g | Rogerpro | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 00:32 |
E-mail ophalen en verzenden | teunis | iPhone algemeen | 48 | 09-08-08 09:31 |
|
|