verzenden en ontvangen van mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak gebruik van UPC als provider. Ik heb een nieuw account aangemaakt en de server gegevens gebruikt zoals deze te vinden zijn op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verzenden en ontvangen van mail
Ik maak gebruik van UPC als provider. Ik heb een nieuw account aangemaakt en de server gegevens gebruikt zoals deze te vinden zijn op de site van UPC te weten pop3.upcmail.nl voor inkomend en smpt,upcmail.nl voor uitgaand. Ik krijg echter geen mail op mijn iphone. Heb er nu 3 uur aan gewerkt.
Wie kan mij helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: Hoe Email van werk via mail van Iphone te versturen/ontvangen | ml.vanherp | iPhone algemeen | 6 | 05-09-11 12:02 |
geen mail verzenden wel ontvangen via wanadoo | brautomaten | iPhone algemeen | 5 | 12-01-11 12:46 |
Kan met Hotmail geen e-mail meer verzenden, alleen ontvangen | tikospike | iPhone algemeen | 28 | 09-09-10 17:18 |
probleem van ontvangen sms tijdens verzenden | vpf-shinobi | iPhone algemeen | 0 | 26-09-08 11:43 |
E-mail van andere servers in Exchange ontvangen | Guest-20201108204737 | iPhone algemeen | 7 | 25-07-08 11:45 |
|
|