probleem van ontvangen sms tijdens verzenden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een sms verzend en ik ontvang een sms terwijl het balkje loopt van het verzenden van de sms dan ontvang ik altijd een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem van ontvangen sms tijdens verzenden
Als ik een sms verzend en ik ontvang een sms terwijl het balkje loopt van het verzenden van de sms dan ontvang ik altijd een oude sms in plaats van de nieuwe...
ik heb iphone 1.1.3 firmware, provider is proximus. heeft iemand een oplossing voor dit probleem? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verzenden en ontvangen van mail | Senior | iPhone algemeen | 0 | 18-10-10 18:21 |
Ontvangen van nieuwe emails tijdens bellen | fedor07 | Archief | 2 | 19-04-10 10:42 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Sms ontvangen en verzenden tegelijk | L-axe-effect | iPhone algemeen | 13 | 19-12-08 23:50 |
Probleem met het ontvangen van sms | w d | Unlock [archief] | 4 | 10-06-08 16:53 |
|
|