Iphone 5 recover werkt niet code 11 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 2 iphone's 5 die gejealbrickt zijn en vandaag was er een update voor anyring, na deze uitgevoerd te hebben start iphone niet meer op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 recover werkt niet code 11 (anyring update kills it)
Heb 2 iphone's 5 die gejealbrickt zijn en vandaag was er een update voor anyring, na deze uitgevoerd te hebben start iphone niet meer op nadat er een respring gedaan moest worden.
Nu wil ik dus een recovery doen maar als ik in itunes de recovery start krijg ik een code 11 en gaat het zaakje dus niet door. Iemand enig idee wat die code betekend en hoe ik wel kan herstellen? Heb alle blops opgeslagen maar weet niet of iphone 5 ook te downgraden is? Laatst gewijzigd door jemico; 22-03-13 om 21:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes Errors - The iPhone Wiki http://lmgtfy.com/?q=itunes+error+11 |
|
|||
|
|||
Hmm lijkt me gelden voor oude versie? Las net dat ik de sjaak ben dat recovery niet kan naar lagere firmware dan die momenteel door apple gesigned is?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 maart 2013 om 20:48 ---------- Zo juist ook berichtje van anyring er zit inderdaad een fout in zijn update wat hij nu aan oplossen is. (echter heb ik er niks aan want zit met 2 iphones 5 die niet te recoveren zijn) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone dood... recover, restore??? | ruudjw | iPhone algemeen | 14 | 25-06-11 11:29 |
MAC-code werkt niet, klopt wel | Doblie | Wi-Fi | 4 | 16-06-10 14:58 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Ik weet mijn eigen Code niet meer! En nu? | Lvanhintum | iPhone algemeen | 1 | 05-02-10 22:46 |
Unlock code werkt niet meer bij slide | Spete | Archief | 3 | 27-11-08 22:55 |
|
|