//

Iphone 5 recover werkt niet code 11

Iphone 5 recover werkt niet code 11 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 2 iphone's 5 die gejealbrickt zijn en vandaag was er een update voor anyring, na deze uitgevoerd te hebben start iphone niet meer op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-03-13, 21:31
jemico jemico is offline
• iOS 6.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard Iphone 5 recover werkt niet code 11 (anyring update kills it)

Heb 2 iphone's 5 die gejealbrickt zijn en vandaag was er een update voor anyring, na deze uitgevoerd te hebben start iphone niet meer op nadat er een respring gedaan moest worden.

Nu wil ik dus een recovery doen maar als ik in itunes de recovery start krijg ik een code 11 en gaat het zaakje dus niet door.

Iemand enig idee wat die code betekend en hoe ik wel kan herstellen?

Heb alle blops opgeslagen maar weet niet of iphone 5 ook te downgraden is?

Laatst gewijzigd door jemico; 22-03-13 om 21:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-03-13, 21:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemico Bekijk bericht
Iemand enig idee wat die code betekend en hoe ik wel kan herstellen?
Error 11

  • Removed BBFW file in the firmware folder of an unzipped IPSW. Can also be used to prevent a baseband update. The device is bootable, if you set the auto-boot to true or use TinyUmbrella and use "Kick Device out of Recovery".
  • You are trying to update to a custom firmware from PwnageTool 4.1+. You always have to go into DFU mode and restore from there.


iTunes Errors - The iPhone Wiki

http://lmgtfy.com/?q=itunes+error+11
  #3  
Oud 22-03-13, 21:44
jemico jemico is offline
• iOS 6.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Hmm lijkt me gelden voor oude versie? Las net dat ik de sjaak ben dat recovery niet kan naar lagere firmware dan die momenteel door apple gesigned is?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 maart 2013 om 20:48 ----------

Zo juist ook berichtje van anyring er zit inderdaad een fout in zijn update wat hij nu aan oplossen is. (echter heb ik er niks aan want zit met 2 iphones 5 die niet te recoveren zijn)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone dood... recover, restore??? ruudjw iPhone algemeen 14 25-06-11 11:29
MAC-code werkt niet, klopt wel Doblie Wi-Fi 4 16-06-10 14:58
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54
Ik weet mijn eigen Code niet meer! En nu? Lvanhintum iPhone algemeen 1 05-02-10 22:46
Unlock code werkt niet meer bij slide Spete Archief 3 27-11-08 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:46.