*# invoeren bij invoeren pukcode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik moet m'n pukcode invoeren, maar ik heb alleen een nummeriek toestenbord, weet iemand hoe ik het * en het # kan invoeren? iphone5. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
*# invoeren bij invoeren pukcode
Hallo,
ik moet m'n pukcode invoeren, maar ik heb alleen een nummeriek toestenbord, weet iemand hoe ik het * en het # kan invoeren? iphone5. alvast bedankt. Alex |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ziet er jouw numuriek toetsenbord niet zo uit
http://cdn.onemorething.nl/uploads/2012/06/keypad.jpg Als je ooit het +teken meoet hebben , blijf dan drukken op de 0 |
|
|||
|
|||
Nee, ik heb alleen 1 tm 0..... Vaag hè ?
|
|
|||
|
|||
IK was verkeerd
Je krijgt een ander toetsenbord bij het invoeren van de pin of puk Maar je hebt toch geen * en het # tekens nodig bij het ingeven van de PUK code? |
|
|||
|
|||
Volgens my.vodafone wel:
**05*pukcode*nieuwe pincode*nieuwe pincode# |
|
|||
|
|||
Zet je toestel uit en weer aan en vul dan gewoon je 10 cijfers (dacht ik) PUK code
|
|
|||
|
|||
door alleen de pukcode in te voeren kwam ik er ook. Bedankt voor het meedenken.
Topic mag dicht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon nummer bij instelling kan ik niet invoeren, | justashlee | iPhone algemeen | 4 | 02-05-12 20:42 |
Invoeren codeslot bij defect scherm? | Jeroen100 | iPhone algemeen | 0 | 28-01-12 11:16 |
Invoeren | wvy | iPad algemeen | 67 | 11-07-10 14:16 |
Telefoonnummer invoeren | Coolice | iPhone algemeen | 5 | 12-08-09 19:03 |
Simkaart invoeren | dayslover | Archief | 8 | 23-08-08 17:43 |
|
|