iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke laatst heeft een nicht van mij een iphone 4 abbonement genomen bij Vodafone, Maar het was geen iphone 5 wat ze wou ze wou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5
Oke laatst heeft een nicht van mij een iphone 4 abbonement genomen bij Vodafone, Maar het was geen iphone 5 wat ze wou ze wou een iphone 4 oke contract gezien, stond erin dat ze een iphone 4 heeft gekregen wat bleek ze ging met een iphone 5 de deur uit is dit geluk hoe zit het dan met de reparaties enzo? hoe vertel je dan dat je een iphone 5 hebt gekregen inplaats van een iphone 4 (trouwens ze betaald de prijs van een iphone 4)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk had ze direct moeten terug gaan.
Aankoopbon komt nu wel niet overeen met het toestel. Het eerste jaar zal het geen problemen geven omdat je direct naar Apple kan gaan. Misschien dat ze Apple care bijneemt dan zit ze goed voor 3 jaar |
|
|||
|
|||
Maar ja eenmaal de nieuwste iphone 5 tja zou jij dan terug gaan?
|
|
|||
|
|||
Dat is dan weer een ander onderwerp
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel dat Vodafone nu een vergissing van 700,- € gemaakt had in jullie nadeel. Ga je dat dan ook zo laten? Of ga je stante pede heibel maken bij Vodafone? En nog een post plaatsen op dit forum over welke oplichters Vodafone toch zijn? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Apple kijkt niet eens van wie of waar het mobieltje van is .... het gaat hun alleen maar om wanneer het toestel is geactiveerd en het IMEI met SERIE nummer. Bij Apple wordt de garantie gewoon netjes uitgevoerd. Met andere woorden ze heeft mega veel geluk gehad Ik had ook een niet goed functionerende toestel die moest ik van mijn Provider ter repartatie opsturen na Dynafix. Omdat ik niet tevreden ben met Dynafix heb ik Apple gebeld die konden het toestel gratis en voor niks ophalen en binnen een werkdag had ik alweer een nieuwe(refurbished) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|