Foto van contactpersoon downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, dan wel behulpzame lezer Ik heb een superleuke foto van een contactpersoon en zou deze graag op mijn computer willen zetten (of email, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto van contactpersoon downloaden
Hallo iedereen, dan wel behulpzame lezer
Ik heb een superleuke foto van een contactpersoon en zou deze graag op mijn computer willen zetten (of email, whatsapp, maakt niet uit)... Maar heb geen idee hoe ik erbij kan komen? Deze foto staat niet tussen mijn andere foto's, maar is wel eergisteren genomen. Mijn telefoon is gejailbreaked en ik ben er een klein beetje mee bekend, dus ook een "lastiger" oplossing zou meer dan welkom zijn! Hopende dat iemand hier een antwoord weet, alvast bedankt! Aat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon bij het wijzigen van de contactpersoon op "neem foto"...
Dus hij moet ergens staan, maar hij staat niet in de filmrol. Bedankt trouwens voor je snelle reactie! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, dat is dus ook een beetje het probleem. Want anders had ik de foto gewoon via de filmrol kunnen mailen / op mijn laptop kunnen zetten
Maar hij valt te wijzigen in het contactpersoons-tabje, als in uit/inzoomen, bewegen etc. Dus hij staat wel ergens... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
edit; onder foto's staat niets, behalve de normale "filmrol", de opgeslagen foto's dus. |
|
|||
|
|||
Als die foto echt in de contacten SQLite3 database staat, zoals ik vermoed, dan is daar niet zonder meer bij te komen. Ook niet met een file manager of een app.
Met een jailbreak zou het eventueel wel kunnen lukken met iExplorer of zoiets. Als je met iTunes synchroniseert en een backup maakt eventueel ook met iBackup Viewer, iBackupbot, Diskaid, enz... enz... Onder Windows misschien ook met iFunbox. |
|
|||
|
|||
Opgelost;
Inloggen op iCloud, contactpersonen, opzoeken van de juiste contactpersoon, dan kun je met bijvoorbeeld chrome het pasfotootje "inspecteren" en de link uit de code vissen. 640x480 geloof ik uit mijn hoofd. Maar werkt prima. Mag een slotje op. Bedankt voor de hulp! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
|
Labels |
foto contactpersoon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto van contactpersoon wordt vergeten | opperhoof | Muziek, foto & video | 1 | 01-02-10 22:28 |
Contactpersoon incl foto = schermvullend | WTFoX | Archief | 4 | 16-10-08 14:28 |
Mac OS X: foto's downloaden van iphone naar mac | laiphone | iTunes | 8 | 15-07-08 23:09 |
Foto contactpersoon groot of klein | Maikel | Archief | 2 | 22-05-08 14:47 |
Foto contactpersoon | Frank88 | Unlock [archief] | 3 | 11-03-08 10:22 |
|
|