outlookcontacten op mijn iphone4 zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in oulook mijn contacten geupdate. Nu wil ik deze op mijn iphone zetten. Om ervoor te zorgen dat niet de contacten uit mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outlookcontacten op mijn iphone4 zetten
Ik heb in oulook mijn contacten geupdate. Nu wil ik deze op mijn iphone zetten. Om ervoor te zorgen dat niet de contacten uit mijn telefoon weer in oulook komen of worden gewijzigd deze allemaal van mijn telefoon verwijderd.
Als ik nu mijn telefoon wil synchroniseren vraagt itunes om ruim 85 contacten te verwijderen uit mijn outlook. dit wil ik dus niet. Ik wil juist dat die contacten van outlook op mijn telefoon komen. Wie o Wie heeft de tip dat mijn adresboek gevuld wordt door de contacten in mijn outlook. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes wil all mijn apps op mijn iPhone zetten | iKobus | iTunes | 2 | 28-06-11 21:55 |
Mijn 3G naar mijn vriendin, ik een iPhone4 | mikelinden | iTunes | 8 | 01-09-10 19:53 |
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! | avdmdj | iTunes | 0 | 12-08-10 02:56 |
Handmatige backup op mn iphone4 zetten | gon1234abcd | iPhone algemeen | 2 | 02-08-10 15:29 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|