outlook calendar syncen met iphon via USB discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Ik zou mijn outlook calendar willen syncen met mijn iphone, maar niet via de ether, maar via USB . Vroeger had ik hier nooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
outlook calendar syncen met iphon via USB
hoi,
Ik zou mijn outlook calendar willen syncen met mijn iphone, maar niet via de ether, maar via USB. Vroeger had ik hier nooit problemen mee, maar nu krijg ik dit niet meer voor elkaar. in mijn Itunes 11.0.1 heb ik blijkbaar die keuze niet meer. Kan iemand me hiermee helpen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe iPhone Agenda via 3g syncen met Google Calendar? | allewijn | iTunes | 22 | 23-07-10 23:03 |
Twee iPhones syncen met iCal en Google Calendar | EEQS | iTunes | 12 | 21-08-09 08:49 |
Google Apps (Calendar) syncen met iPhone Agenda | DennizZ | iTunes | 3 | 13-05-09 19:24 |
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express | gillio04 | iPhone algemeen | 8 | 28-04-08 12:33 |
Google calendar syncen met mijn Iphone | westtheo | Jailbreak apps en thema's | 12 | 09-03-08 11:20 |
|
|