Outlook hoofdagenda fout bij synchronisatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, In outlook 2007 heb ik mijn agenda's 3 stuks die onder de hoofdagenda 'agenda' vallen, de iphone pakt wel de sub-agenda's 'werk' en 'dokters', ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Outlook hoofdagenda fout bij synchronisatie
Hoi,
In outlook 2007 heb ik mijn agenda's 3 stuks die onder de hoofdagenda 'agenda' vallen, de iphone pakt wel de sub-agenda's 'werk' en 'dokters', maar dus niet de hoofdagenda, Ik heb de gekochte weekagenda applicatie. Ik zie op het forum wel gevallen van andersom, dus dat alleen de hoofdagenda gesynchroniseerd wordt en niet de extra agenda's |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien nog even uitleggen hoe je synchroniseert. Met iTunes over USB/Wi-Fi? Via iCloud, Gmail, Hotmail? Of nog iets anders?
|
|
||||
|
||||
Synchronisatie is via usb met itunes
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik snap er niks van, ik kan doen wat ik wil, maar ik krijg de hoofdagenda niet te zien.
Ik zie in outlook alle 3 de agenda's en ze zitten in dezelfde groep, ik heb al geprobeerd vanuit itunes de agenda's compleet te vervangen, maar probleem blijft hetzelfde, wie weet raad? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het zit in persoonlijke mappen degene met de naam agenda is de 'hoofdagenda', de rest valt daar onder (zie bijlage), ik zie elke agenda wat daar staat, behalve 'agenda'..
Als ik op eigenschappen van deze agenda kies staat er: \\Persoonlijke mappen Bij de andere agenda's staat er bijvoorbeeld: \\Persoonlijke mappen\Agenda\Zakelijk |
|
||||
|
||||
Niemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Heb je toevallig een Gmail adres?
Zoja gebruik dan eens Google Calender Sync en kijk of dat (beter) werkt.
|
|||
|
|||
heb ook dit probleem, wat is de oplossing?
|
|
||||
|
||||
Dat weet ik nog steeds niet, ik heb er zolang nog een extra agenda bijgemaakt, als mij iemand een uitnodiging stuurt, dan verplaats ik het agenda item naar de nieuwe agenda zodat deze wel zichtbaar is. Ik ga niet via google agenda syncen, dat vindt ik te omslachtig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Bij Redsnow msvcrt.dll fout, bij Snowbreeze voorheen 3194 fout | clim | Jailbreak | 8 | 04-01-13 13:28 |
versturen uitnodigingen bij synchronisatie agenda met outlook | lucievw | iPad algemeen | 0 | 28-05-12 23:20 |
Windows: Tijd klopt niet bij synchronisatie iPad en Outlook | jwkempeneers | iTunes | 2 | 16-10-10 23:12 |
Synchronisatie fout bij 3.1.3 kan bestand niet vinden | elisa9180 | iTunes | 0 | 10-02-10 00:07 |
HELP: synchronisatie fout bij firmware 2.1 | 3miel | iTunes | 6 | 02-10-08 09:13 |
|
|