versturen uitnodigingen bij synchronisatie agenda met outlook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) bij het sybchoniseren van mijn outlookagenda met de ipad (OS 5.1.1) heeft de ipad naar alle mensen met wie ik een afspraak heb of gehad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
versturen uitnodigingen bij synchronisatie agenda met outlook
bij het sybchoniseren van mijn outlookagenda met de ipad (OS 5.1.1) heeft de ipad naar alle mensen met wie ik een afspraak heb of gehad heb een uitnodiging gestuurd. dat wil ik uiteraard niet kan iemand me vertellen welk vinkje ik dan weg moet halen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na updat IOS 5 - geen synchronisatie meer met outlook (agenda, adres, notities ...) | VEJA | iPhone algemeen | 23 | 20-06-16 21:22 |
Synchronisatie agenda met outlook | EVerhees | iPad Apps | 2 | 16-03-12 00:43 |
synchronisatie outlook agenda met iphone via syncmate | jce | iTunes | 4 | 10-02-12 15:29 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
synchronisatie outlook agenda (2003) met iphone | huntie | iTunes | 1 | 01-07-09 14:12 |
|
|