//

Ipad 3 batterij loopt leeg in Stand By

Ipad 3 batterij loopt leeg in Stand By discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een maand of 2 de nieuwe iPad aangeschaft. Bij het instellen van de nieuwe iPad heb ik gekozen voor het terugzetten van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-12, 12:17
Bodegake Bodegake is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Putte, België
Berichten: 2
Unhappy Ipad 3 batterij loopt leeg in Stand By

Ik heb sinds een maand of 2 de nieuwe iPad aangeschaft. Bij het instellen van de nieuwe iPad heb ik gekozen voor het terugzetten van alles via iCloud, zodat mijn nieuwe iPad terug dezelfde instellingen, apps, ... heeft als mijn eerste iPad. Sindsdien loopt mijn batterij leeg in stand by mode.

Om een idee te geven hoe ernstig deze leegloopt: Als ik de iPad gedurende 24 uur niet gebruik is er toch minstens 10 à 15% van de batterij. Bij deze alle apps in de achtergrond afgesloten.

Ik kon zelf maar 1 ding bedenken om dit probleem op te lossen, namelijk de iPad restoren en herstellen als nieuwe iPad. Dit heb ik gedaan, maar heeft niets opgelost.

Na 2 maanden is het toch echt wel vrij storend gebleken. Ik ben ook in het bezit van een iPad 1 en heb hier nooit last van gehad. Integendeel, na 24 uur stond de batterij nog steeds op dezelfde percentage. Daarom dat het nu ook zo storend is op mijn nieuwe iPad.

Heeft iemand een idee hoe ik dit anderzijds kan oplossen?

Is deze reden genoeg om mijn iPad terug binnen te brengen in de winkel van aankoop?

Alle reacties zijn welkom.

Bedankt

Thomas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-12, 13:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bodegake Bekijk bericht
Om een idee te geven hoe ernstig deze leegloopt: Als ik de iPad gedurende 24 uur niet gebruik is er toch minstens 10 à 15% van de batterij. Bij deze alle apps in de achtergrond afgesloten.
Als je 3G (Mobiele Data) uitzet als je het niet nodig hebt dan is het energieverbruik veel minder. Ook in de slaapstand is 3G actief en er is altijd dataverkeer op 3G en dus energieverbruik. Hoe hoger de 3G bandbreedte is hoe hoger het verbruik.

Succes gewenst
  #3  
Oud 28-05-12, 13:20
Bodegake Bodegake is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Putte, België
Berichten: 2
Standaard

Ik heb wel een 3G model, maar ik heb geen sim kaart geplaatst, dus de mobiele data staat uit. Ik heb wel eens gaan kijken bij locatievoorzieningen en daar heb ik mobiele data zoeken uitgezet. Want blijkbaar gebruikt hij daardoor heel de tijd locatiebepaling. Eens kijken of dat gaat helpen.

Lijkt me ook logisch dat mobiele data of locatiebepaling grote energievreters zijn, zonder je het merkt.

Allesinds hartelijk bedankt.
  #4  
Oud 29-05-12, 20:26
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Heb je al gedacht aan bluetooth? Verbruikt stroom.
Wi-Fi? verbruikt ook stroom.
  #5  
Oud 30-05-12, 00:03
Dutchgio Dutchgio is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 166
Standaard

is toch redelijk logisch???
standby is niet uit, dus wordt er ook stroom gebruikt, je ipad blijft in standby zodat je hem meteen op volle snelheid kunt gebruiken als je hem weer nodig hebt, maar dit kost natuurlijk wel iets...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij 4s loopt heel snel leeg Melanie1602 iPhone algemeen 1 05-04-12 20:24
ipad batterij loopt leeg ingeborg1 iPad algemeen 15 21-09-11 07:30
Batterij loopt razendsnel leeg melvinw iPhone algemeen 1 21-03-10 20:38
batterij loopt leeg forum.bericht Archief 5 23-09-09 19:17
batterij loopt langzaam leeg vrieweer iPhone algemeen 1 21-03-09 00:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.