iphone 4s start niet meer op na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wou vanavond een update uitvoeren via itunes. Alles goed verlopen (volgens mij), maar bij het opstarten van de iphone geeft hij aan dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s start niet meer op na update
Ik wou vanavond een update uitvoeren via itunes.
Alles goed verlopen (volgens mij), maar bij het opstarten van de iphone geeft hij aan dat ik de iphone moet aansluiten met itunes. De telefoon is al aangesloten met itunes. Maar dit ziet de telefoon dus blijkbaar niet. Ondertussen itunes al een x verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar blijf de melding krijgen dat ik de telefoon moet aansluiten met itunes. Wie kan mij vertellen wat ik nu moet doen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of lees deze draad is. Lijkt me wel interessant voor u probleem. http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...nt-itunes.html Laatst gewijzigd door Techfreak; 05-04-13 om 08:48. Reden: Link toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Heb het gelukkig opgelost. Itunes geinstalleerd op een andere computer. En daarna is het goedgekomen. Bedankt voor het meedenken
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone 4S start niet meer na update iOS6 | jwkempeneers | iTunes | 1 | 20-09-12 10:08 |
[iOS 5 GM] iPhone start niet meer op na update MobileSubstrate | iemanduitnederland | Jailbreak apps en thema's | 15 | 10-02-12 14:57 |
iphone start niet meer op na update en jailbreak | mummie42 | Jailbreak | 4 | 13-10-11 22:49 |
iPhone start niet meer op na mobile substrate update | Johannes | iPhone algemeen | 16 | 17-12-09 00:29 |
iPhone start niet meer op nu update Summerboard naar v3.0 | bruut | Unlock [archief] | 17 | 20-12-07 18:52 |
|
|