Iphone start continu opnieuw op, please help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg vandaag pas problemen met een app uit cydia. En de kopie was van 2 weken terug gelukkig. Hij is nu weer volledig hersteld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik kreeg vandaag pas problemen met een app uit cydia. En de kopie was van 2 weken terug gelukkig. Hij is nu weer volledig hersteld en ben nu alles aan het terug zetten. Nu maar hopen dat ios 7 snel komt of dat bij het laten fixen van mijn power button ze me een nieuwe/gereviseerde iphone meegeven met de oude ios er nog op ;P
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mogen we ook weten welke Cydia app/tweak het was..?
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaat het mis? Geen probleem: de iPhone 4 kan ik altijd weer herstellen naar iOS 6.1.2 (heb ik al een paar keer gedaan). |
|
||||
|
||||
Of wacht op een Jailbreak voor (iOS 6.1.3) die komt er zeker mischien niet onmiddelijk maar na de lancering van iOS 7 zal deze optie kort erna weer open staan.
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet meer precies welke app het was. Iets van hide em of hide sms/ contacts. Als ik terug kan vinden welke het was, zal ik dat nog even hier melden.
Ben net bij de Apple store in Amsterdam geweest en heb een nieuwe (gereviseerde) iphone gekregen i.v.m. die defecte powerbutton. En wat denk je? Versie 6.1.2 staat daar nog op! Ben hem nu dus weer fijn aan het jailbreaken. Zet er dit keer wel alleen mijn vertrouwde apps op |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vind jouw trucje met een oude iphone 4 wel een goeie. Die heb ik hier ook nog liggen, dus denk dat ik dat ook ga doen als ik iets nieuws wil installeren
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En dat vind ik echt DRAMA hahaha Ik gebruik best erg veel uit cydia en mis dat echt op de standaard iphone. Maar hij is weer helemaal nieuw en up to date nu.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Iphone 4 start continu op maar komt niet verder dan het apple logo | Rutger91 | iPhone algemeen | 0 | 28-04-12 20:38 |
iPhone start niet meer op, continu appeltje op het scherm | jimmyalphen | iPhone algemeen | 1 | 19-03-12 13:26 |
Flitser continu aan, camera app start niet op. | Buffalo | iPhone Apps | 1 | 06-08-11 17:10 |
Iphone start steeds opnieuw op na opnieuw instellen netwerkinstellingen | RBG8 | iPhone algemeen | 0 | 19-06-10 20:44 |
|
|