Iphone 4 update naar iOS 6.1.2 (niet 6.1.3) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, mijn iPhone 4 draait nog steeds op iOS 5.1.1 (jailbreak natuurlijk) Ik heb wat lang gewacht met updaten naar iOS 6.1 maar nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 update naar iOS 6.1.2 (niet 6.1.3)
Hallo, mijn iPhone 4 draait nog steeds op iOS 5.1.1 (jailbreak natuurlijk)
Ik heb wat lang gewacht met updaten naar iOS 6.1 maar nu wil ik updaten en is er al een 6.1.3. Aangezien je 6.1.3 nog niet kan jailbreaken is mijn vraag hoe ik kan updaten naar 6.1.2, met redsn0w? of TinyUmbrella? iemand die een werkende oplossing heeft? Greetz F.A. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je de SHSH hashes van iOS 6.1.2 hebt opgeslagen met TinyUmbrella kan je updaten naar die firmware met TinyUmbrella + iTunes.
|
|
|||
|
|||
zoals ik dacht bedankt voor het snelle antwoord
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 april 2013 om 16:19 ---------- Maar dan nog blijft er toch het probleem hoe je die SHSH hashes van 6.1.2 hebt? want die moeten toch specifiek van je iphone zijn? |
|
|||
|
|||
De SHSH hashes zijn specifiek voor het toestel icm. de specifieke firmware. Die moet je opgeslagen hebben toen Apple die firmware nog ondertekende. Heb je dat niet gedaan is het nu niet meer mogelijk om dat nog te doen.
|
|
|||
|
|||
damn kvreesde al zoiets, dan blijft hij op 5.1.1 blijft goeie iOS versie
|
|
||||
|
||||
start cydia eens op, en kijk of cydia al deze blobs heeft opgeslagen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@timosha,
Ik heb ze ook opgeslagen met TU,Redsn0w en iFaith. Zijn deze ook corrupt? |
|
|||
|
|||
De SHSH hashes van iOS 6.x.x die ik heb opgeslagen met TinyUmbrella werken op een iPhone 4. Die Cydia heeft opgeslagen werken niet.
iFaith ken ik niet en Redsn0w heb ik niet gebruikt. |
|
||||
|
||||
OK bedankt
|
|
|||
|
|||
Alle corrupte iOS 6.x.x SHSH hashes zijn nu ook uit Cydia verdwenen. Men heeft nu de mogelijkheid om de hashes van iOS 6.1.3 op te slagen. Saurik heeft een artikel geschreven over de corrupte hashes dat ook met de Cydia app te lezen is ((TSS Center (SHSH & APTicket)) -> (Where is my "iOS 6.0 - 6.1.2"?)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Via cydia zelf.
|
Labels |
6.1.2, 6.1.3, iphone4, jailbreak, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 | bartgez106 | iPhone algemeen | 1 | 21-03-13 08:39 |
iPhone: update van tethered ios 4.3.5 naar ios 5.0.1 lukt niet | Lolobal | Jailbreak | 0 | 20-11-12 10:15 |
iPad update niet naar IOS 5.1 | tiger014 | iPad algemeen | 23 | 28-04-12 15:08 |
Iphone 4 bellen lukt niet na update naar IOS 5.1 | maurader | iPhone algemeen | 1 | 15-03-12 01:51 |
iPhone 4 doet het niet meer na update naar iOS 4.1 beta 2 | edgarf28 | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 12:08 |
|
|