Probleem email Telenet Proximus iPhone iPad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb het volgende probleem en heb al zitten zoeken op het forum maar vind geen oplossing.ik heb internet van Telenet thuis en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Probleem email Telenet Proximus iPhone iPad
Hoi
Ik heb het volgende probleem en heb al zitten zoeken op het forum maar vind geen oplossing.ik heb internet van Telenet thuis en een mobiel internet van Proximus. Voor de iPhone : via Wi-Fi( Telenet dus) kan ik wel Emils ontvangen maar niet versturen.via 3G ( Proximus) lukt beide wel. Voor de iPad : deze heeft enkel Wi-Fi , kan ik wel Emils ontvangen maar geen versturen(Telenet dus) . Ik heb al verschillende soorten instellingen geprobeerd en gezocht op het forum en op internet maar ik geraak er niet. Wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Over het feit dat je vast internet (thuis) van Telenet is en je mobiel gebruik maakt van Proximus kan het niet liggen.
Ik heb thuis ook Belgacom en mobiel bij Base.(tenzij er meer achter zit dat we niet weten) |
#3
|
|||
|
|||
Staan je instellingen voor de uitgaande mail wel goed bij Telenet?
|
#4
|
|||
|
|||
Citaat:
iphone: kan emails versturen via 3g (proximus) maar niet via Wi-Fi(telenet) ipad : kan geen mails versturen via Wi-Fi(telenet),is enkel Wi-Fit tablet dus.. |
#5
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je je al eens aangemeld bij 'mijn Telenet' om te kijken of daar alles correct ingesteld staat? Je emailaccount verwijderen en opnieuw instellen wil ook wel eens helpen. |
#6
|
|||
|
|||
De poort van de uitgaande server van telenet moet op 25 staan. Dan zou je normaal mails moeten kunnen versturen via telenet.
|
#7
|
||||
|
||||
ik heb deze procedure gevolgd en dat werkte (het lukte me eerst ook niet)
Kies Anders Kies POP. Onder Server inkomende post; Bij Hostnaam, voer in.telenet.be in. Bij Gebruikersnaam, voer de gebruikersnaam van je e-mailaccount in. Bij Wachtwoord, voer het wachtwoord van je e-mailaccount in. Onder Server uitgaande post; Bij Hostnaam, voer uit.telenet.be in. Bij Gebruikersnaam, voer niets in. Bij Wachtwoord, voer niets in. Kies Bewaar. Kies Telenet email. Scroll naar beneden. Onder Server uitgaande post, kies SMTP. Onder Hoofdserver, kies uit.telenet.be. Kies Gebruik SSL en schakel deze uit. Bij Serverpoort, voer 25 in. Kies Gereed en ga een stap terug. Kies Geavanceerd. Kies Gebruik SSL en schakel deze uit. Kies Serverpoort en voer 110 in. Ga een stap terug. Kies Gereed. Keer terug naar het startscherm. Startscherm. Zet je device uit en vervolgens weer aan om de instellingen te activeren. |
#8
|
|||
|
|||
Indien je een gmail adres hebt dan stel je die gewoon in als uitgaande server op elke account die je gebruikt, dan werkt het altijd zowel op Wi-Fi of 3G en maakt het niet uit of je nu telenet of proximus hebt. Ik kan versturen vanaf al mijn email adressen of dat nu skynet, gmail of een anders is vanop zowel 3G als Wi-Fi.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overstap Proximus naar Telenet... | hanske636 | Telenet | 78 | 11-09-13 19:20 |
Vervelend email probleem Telenet | ClaudiaB | iPhone algemeen | 10 | 26-02-13 15:41 |
iPad; RAAR email probleem! | ramonkt | iPad algemeen | 7 | 30-12-11 23:17 |
Email Proximus/telenet | marcgarre | Proximus | 19 | 02-01-10 15:57 |
email telenet belgie | Bart Peeters | iPhone algemeen | 2 | 25-10-09 10:54 |
|
|