//

Het usb apparaat wordt niet herkend (lees Iphone)

Het usb apparaat wordt niet herkend (lees Iphone) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de volgende foutmelding: een van de usb apparaten aangesloten op deze computer heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat (de iphone 4) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-13, 00:35
roelie18 roelie18 is offline
• iOS 4.0 Beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard Het usb apparaat wordt niet herkend (lees Iphone)

Ik krijg de volgende foutmelding: een van de usb apparaten aangesloten op deze computer heeft een storing veroorzaakt. Windows herkent het apparaat (de iphone 4) dus niet meer.

Wat heb ik al gedaan:
- andere usb poort gebruikt
- andere kabel gebruikt
- pc aan en uit, iphone aan en uit
- itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd
- ook op een andere pc wordt de iphone niet gezien door de pc
- stel opnieuw in en herstel alle instellingen
- Windows geupdate
- telefoon in dfu mode aan pc gehangen

niets heeft tot nu toe gewerkt. Het probleem lijkt echt in mijn iphone te zitten, omdat andere apparaten (iphone vriend en ipad) wel door de computer en itunes worden herkend.

Wie oh wie weet wat ik nog kan doen. Ik ben inmiddels vrij radeloos!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-13, 09:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die iPhone 4 ook niet op een andere PC herkend wordt kan er eventueel een probleem zijn met de dock connector.

In het beste geval zit de dock connector vol met stof en andere troep. In het slechtste geval is de dock connector defect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone is gedeactiveerd en usb apparaat wordt niet herkent in windows 7 NickWouters iPhone algemeen 1 09-04-13 17:02
Werkende iPad mini wordt herkend als nieuw apparaat door iTunes PentaxK7 iPad algemeen 3 17-02-13 21:33
3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight Muug iPhone algemeen 0 12-05-12 23:55
iPod Touch 2G : zwart scherm reageert niet op toetsen en wordt ook niet herkend usb balkie070 iPhone algemeen 0 07-11-11 15:10
iPhone 1e gen.: iPhone -> "usb apparaat wordt niet herkend" Nemisis2003 Unlock 13 16-08-09 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.