Badge-appsymbool werkt niet, meldingen in berichtencentrum en op toegangsscherm wel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik het het volgende verschijnsel: Meldingen van o.a. de apps (Twiiter, Pagina's) in berichtencentrum en op toegangsscherm komen wel tevoorschijn maar indicatie middels het Badge-appsymbool ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Badge-appsymbool werkt niet, meldingen in berichtencentrum en op toegangsscherm wel
Ik het het volgende verschijnsel:
Meldingen van o.a. de apps (Twiiter, Pagina's) in berichtencentrum en op toegangsscherm komen wel tevoorschijn maar indicatie middels het Badge-appsymbool werkt niet. Ik heb het idee dat dit met meer apps het geval is Badge-appsymbool in berichtgeving aan en uit gezet, Iphone4 ge-reboot. Geen verbetering. Geen Jailbreak Iphone. IOS 6.1.3. Berichtgeving in apps staat aan. Weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
badge-appsymbool mbt Twitter werkt niet | arfopp | iPhone Apps | 0 | 01-04-13 23:29 |
Facebook agenda staat uit maar wel in berichtencentrum | Lian1966 | iPhone algemeen | 0 | 30-10-12 12:16 |
Geen meldingen meer in lockscreen en berichtencentrum | uitsmijter | iPad algemeen | 0 | 08-06-12 14:22 |
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet | Drezzz | iPhone algemeen | 7 | 08-12-11 23:25 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
|
|