beste firmware iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist m'n nieuwe iphone5 ontvangen maar moet wachten tot 11 juli voordat m''n nieuwe abonnement bij T Mobile actief is ivm nummerportaal, zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beste firmware iphone4
Ik heb zojuist m'n nieuwe iphone5 ontvangen maar moet wachten tot 11 juli voordat m''n nieuwe abonnement bij T Mobile actief is ivm nummerportaal, zit nu bij kpn en heb voorlopig daarom een nano simkaart aangevraagd.
mijn huidige iphone is een iphone4, die geef ik mijn dochter. wat is dan de beste firmware erop te zetten? en hoe doe ik dat het beste? wil deze wel jailbreaken om vooral andere achtergronden/theme's erop te kunnen zetten. alvast hartstikke bedankt voor de reacties, via google kon ik niet veel vinden hierover nl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Telefoon aan laptop/pc aansluiten itunes installeren,welke firmware zit er nu precies op.
|
|
|||
|
|||
Andere achtergronden kan je er sowieso opzetten, ik weet niet of het slim is om de iPhone van iemand die niets van jailbreaken of tweakers af weet te jailbreaken...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke firmware is voor iPhone 3G het beste? | marvin577 | iPhone algemeen | 5 | 04-03-12 21:10 |
Wat is de beste firmware voor een iPhone 3G? | jwh | iPhone algemeen | 2 | 12-07-11 18:12 |
beste firmware momenteel voor een eerste generatie | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-09-10 16:30 |
Beste firmware voor iPhone 2G | Thunderburt | iPhone algemeen | 0 | 21-07-10 10:52 |
Welke hardware unlock sim is het beste/werkt met firmware 2.2 | MOL20K | Archief | 1 | 10-12-08 17:06 |
|
|