//

3G blijft aanstaan na aanbiederupdate

3G blijft aanstaan na aanbiederupdate discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen,heb een maandje geleden een Iphone 5 aangekocht. Dit is gelijk ook mijn eerste Iphone. Nu kreeg ik daarstraks een melding dat er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-04-13, 22:50
anthem2 anthem2 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard 3G blijft aanstaan na aanbiederupdate

Beste mensen,heb een maandje geleden een Iphone 5 aangekocht.
Dit is gelijk ook mijn eerste Iphone.
Nu kreeg ik daarstraks een melding dat er een aanbiederupdate beschikbaar is,heb deze dus maar gewoon laten installeren.
Nu zie ik dat er een verschil zit in het 'mobiel netwerk' menu,in plaats van "schakel 3G in" (onder mobiele data) staat er nu "schakel LTE in".
Nu zie ik ook bovenaan de statusbalk het symbool van 3G altijd aan staan en kan dit dus niet afzetten omdat die optie dus niet meer beschikbaar is (veranderd naar schakel LTE in).
Heb nu sterk het gevoel dat mijn batterij veel minder lang vol blijft doordat de 3G dus niet meer af te zetten valt.
Iemand hier enige oplossing voor?

grts Anthem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-04-13, 23:59
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anthem2 Bekijk bericht
Beste mensen,heb een maandje geleden een Iphone 5 aangekocht.
Dit is gelijk ook mijn eerste Iphone.
Nu kreeg ik daarstraks een melding dat er een aanbiederupdate beschikbaar is,heb deze dus maar gewoon laten installeren.
Nu zie ik dat er een verschil zit in het 'mobiel netwerk' menu,in plaats van "schakel 3G in" (onder mobiele data) staat er nu "schakel LTE in".
Nu zie ik ook bovenaan de statusbalk het symbool van 3G altijd aan staan en kan dit dus niet afzetten omdat die optie dus niet meer beschikbaar is (veranderd naar schakel LTE in).
Heb nu sterk het gevoel dat mijn batterij veel minder lang vol blijft doordat de 3G dus niet meer af te zetten valt.
Iemand hier enige oplossing voor?

grts Anthem
En voor welke provider is dit?
BTW: Mijn 3G staat altijd aan.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.

Laatst gewijzigd door vuurvreter; 13-04-13 om 01:36.
  #3  
Oud 13-04-13, 16:05
anthem2 anthem2 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik ben momenteel nog bij mobistar
  #4  
Oud 13-04-13, 16:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anthem2 Bekijk bericht
Ik ben momenteel nog bij mobistar
Ik heb die carrier update van Mobistar ook ontvangen. Uit een ander topic op dit forum blijkt dat deze update inderdaad te maken heeft met LTE.

Die carrier update heb ik op een iPhone 4S ontvangen en de instellingen zijn nog als voorheen. Helaas heb ik geen nano SIM van Mobistar anders zou ik eens proberen wat deze update in een iPhone 5 veroorzaakt.
  #5  
Oud 13-04-13, 17:34
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik had eigenlijk stiekum gehoopt op Vodafone ;-)
  #6  
Oud 13-04-13, 20:10
anthem2 anthem2 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Ik had eigenlijk stiekum gehoopt op Vodafone ;-)
Heb je aandelen ?
  #7  
Oud 13-04-13, 22:03
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anthem2 Bekijk bericht
Heb je aandelen ?
Nee, maar wel een iphone 5 en wil graag gebruikmaken van LTE
  #8  
Oud 18-04-13, 12:03
Koenii Koenii is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard

Heb net hetzelfde probleem. Kan mijn 3G niet meer afzetten waardoor mijn batterij na 1,5 dag leeg is terwijl ik voor die update gemakkelijk tot 3 dagen kon gaan. Heb reeds volledige firmware restore gedaan maar die LTE functie blijft staan.
  #9  
Oud 18-04-13, 20:14
anthem2 anthem2 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 4
Standaard

Ben ondertussen naar de switch winkel gegaan deze week en ze konden mij niet helpen... :s
Ze stuurden mij door naar de mobistar winkel aangezien dit een aanbiedersupdate is van mobistar.
Daar werd mij verteld dat ik voor die 3G optie dus zal moeten wachten op een volgende software update van apple waarin die 3G optie dus terug inzit...Zeer vreemd allemaal...en of dat er terug in zal zitten is voor mij ook een groot vraagteken.
Voorheen kon ik mijn iphone dus ook zeker 3 dagen gebruiken en nu soms na 1 dag,soms iets langer,al terug opladen.
Maakt mij in principe niet veel uit als ik zeker ben dat de batterij er niet onder lijd,maar heb een probleem gehad met mijn macbook accu waardoor ik dus denk dat dit met de iphone niet veel verschillend zal zijn.

Probleem met mijn macbook accu: plots laadde deze niet meer op en als de laadkabel eruit ging viel de laptop dus gewoon uit.
Volgens de mensen van switch was dus het probleem dat een macbook accu max. 400 laadcycli heeft.
Maakt niet uit of je 1 minuut oplaad of 3 uur,1 cyclus is 1 cyclus,dus insteken en gelijk terug uittrekken is 1 cyclus,3uur insteken en dan uit trekken is er ook 1.
Nam deze geregeld mee naar school om op te werken (photoshop e.d.) en dus vaak van lokaal te wisselen.
Laptop 350 keer in en uit het stopcontact,accu naar de zak... (je kan ergens het aantal cycli checken)
Laat ons hopen dat dit met de iphone dus niet zo is...anders mogen ze mij een nieuwe iphone accu geven door hun achterlijke update...want je zal zien dat de accu het dan net begeeft wanneer de iphone juist niet meer in garantie blijkt te zijn...

Laatst gewijzigd door anthem2; 18-04-13 om 20:24.
  #10  
Oud 20-04-13, 17:03
gino1's schermafbeelding
gino1 gino1 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard

hallo,, deze aanbiedersupdate heb ik ook gehad op iphone 5, mijn vrouw ook op iphone 4S maar bij haar veranderd er niets 3G schakelaar blijft staan terwijl bij mij staat er LTE schakelaar, PS KOMT NIET VAN MOBISTAR DIE UPDATE MAAR VAN APPLE ZELF

Laatst gewijzigd door gino1; 20-04-13 om 17:18.
  #11  
Oud 20-04-13, 17:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anthem2 Bekijk bericht
Laptop 350 keer in en uit het stopcontact,accu naar de zak... (je kan ergens het aantal cycli checken)
Dat kan :



Wat die Switchers je over die laadcycli vertelt hebben klopt niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G laten aanstaan? seba123a iPhone algemeen 1 20-03-13 22:49
scherm iphone4 blijft aanstaan?? ergoboy iPhone algemeen 2 26-09-12 21:55
Cameraflitser blijft aanstaan iPhone 4 BlacksEdition iPhone algemeen 4 22-01-11 13:39
Heb jij GPRS altijd aanstaan lhy iPhone algemeen 2 11-01-08 12:55
EDGE blijft aanstaan / Kan EDGE niet deactiveren Robbor iPhone algemeen 35 08-11-07 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.