Mijn iPhone 5 laadt niet op maar zie wel bliksem icoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5 Clone, en laadt deze op maar maakt wel contact, alleen laadt die niet op? Wat zou er aan de hand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 5 laadt niet op maar zie wel bliksem icoon?
Ik heb een iPhone 5 Clone, en laadt deze op maar maakt wel contact, alleen laadt die niet op? Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee want hij deed het eerst wel, maar nu zie ik enkel de 24% en dan blijft die zo staan, ondanks dat die wel contact heeft en het bliksem icoontje zichtbaar is,
|
|
|||
|
|||
Ik vrees dat er op dit forum weinig mensen zijn die iets kunnen zeggen over een clone of namaak iPhone 5 van het merk FoeYongHai, TjapTjoi of zoiets.
Als het niet om een echte iPhone 5 gaat ben je op het verkeerde forum denk ik |
|
|||
|
|||
alle info welkom
|
|
|||
|
|||
Die clone loopt waarschijnlijk op Android. Op een Android Forum kun je wellicht meer info vinden over het opladen enz.
|
|
||||
|
||||
Dit forum is alleen voor (echte) iOS devices, niet voor namaak.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S waterschade, laadt niet op maar geeft wel aan | jeroenie101 | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 21-12-12 11:19 |
Windows: Itunes herkend mijn Ipad en Iphone niet, maar mijn Ipod wel. | GerritClaes | iTunes | 23 | 23-05-12 17:11 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
Laadt NIET op via PC, maar WEL via adapter. | jadatmag | Archief | 2 | 24-01-10 21:06 |
Ik zie updaten niet zitten maar wil t wel | zeppo | Unlock [archief] | 6 | 05-02-08 21:29 |
|
|