Live wallpaper discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo , Is het mogelijk om live wallpapers op een iphone of ipad te zetten ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Live wallpaper
Halo , Is het mogelijk om live wallpapers op een iphone of ipad te zetten ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak niet. Mét misschien wel?
|
||||
|
||||
jep, met jb is dit mogelijk dmv. winterboard kan je dat instellen!
|
|
||||
|
||||
Helaas zijn jouw apparaten al geüpdatet naar 6.1.3 en is er voor de iPhone 5 en iPad 3 geen jailbreak op die versie. Voortaan minder trouw updaten als je zulke features (en meer!) wilt
|
|
|||
|
|||
Is inderdaad JB voor nodig dus gaat niet meer. Maar met JB kan het wel zonder winterboard met "livepaper".
|
|
|||
|
|||
Ik raad het helemaal af want dat vreet je hele batterij leeg in zo,n 2 uur
|
|
|||
|
|||
mijn iPhone crashte heel vaak toen ik livepapers erop had staan, nu eraf gehaald en crasht nu veel minder vaak
|
|
|||
|
|||
Is er ergens te volgen wanneer je op deze versie 6.1.3. wel kan jailbreaken?!
Ik ben nl ook zo'n trouwe updater, maar wil em eigenlijk toch openbreken! Wat nu dus nog nie kan |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet wel weten dat eenmaal gejailbreaked je een totale restore moet doen om de nieuwste versie te hebben, Je kan ook altijd op updaten klikken maar dan blijven er bestanden achter van de jailbreak
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik vWallpaper2 voor mijn bewegende achtergrond.
Geen crashes en geen batterydraining. (iPhone5, iOS6.1.2 + jailbreak is nodig voor deze tweak) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geen batterijdraining is niet mogelijk bij een tweak zoals vWallpaper, want het verbruikt per definitie batterij om te runnen |
|
|||
|
|||
Dan geef jij een andere betekenis aan t woord "batterydraining" ...
Tuurlijk gebruikt vWallwaper energie en tuurlijk is dat meer dan bij een standaard wallpaper. Mn accu is iig niet leeg na 2u. Dat noem ik de draining waar de TS het over heeft en bedoeld heeft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|