Agenda verwijdert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de ingebouwde agenda van mijn iPhone 5 Ik heb er ooit een app op gezet voor weeknummers en feestdagen Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda verwijdert niet
Ik heb een probleem met de ingebouwde agenda van mijn iPhone 5
Ik heb er ooit een app op gezet voor weeknummers en feestdagen Maar die staan er nu ineens 3 keer in ook bovenaan staat 3 agenda s Nu kan ik ze wel verwijderen maar zodra ik de app afsluit en weer open staan ze er gewoon weer Wie kan mij helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik synchroniseer niet met de mail die werken los van elkaar
|
|
|||
|
|||
Als je die agenda met helemaal niets synchroniseert dan zal je op de een of andere manier de overbodige data direct op de iPhone moeten verwijderen. Kan dat niet met dat appje dat je gebruikt hebt?
|
|
|||
|
|||
Die app jes heb ik al van de iPhone af gegooid dus dacht ik dan zal ik wel van alle dubbele meldingen af zijn maar niet dus het is echt heel vreemd.
En vervelend nu staat alles 3 x er in |
|
|||
|
|||
Ik ken het appje niet en je noemt het ook niet. Hoe dan ook, sommige van die appjes maken een extra agenda aan met een naam zoals "weeknummers". Andere appjes zetten de data direct in de agenda. En nog andere gebruiken een geabonneerde agenda.
Je zal eerst eens moeten onderzoeken hoe die data in de agenda terechtgekomen is. |
|
|||
|
|||
Als ik kijk bij agenda s staat daar wel geabonneerd tussen die kan ook niet weg
De app heet feestdagen &schoolvakantie s En ifeestdagen Is herstellen van de iPhone een optie denk jij? Ik zou veder niet weten waar hij de data op slaat kan dat nergens terug vinden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Herstellen is niet nodig voor zo'n probleempje |
|
|||
|
|||
Oké bedankt voor je antwoorden ik zal het app je er even terug opzetten en kijken of het zo kan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. | JohnBo63 | iPad Apps | 3 | 31-01-13 15:48 |
Krijg CodeThemed niet verwijdert | xIris | Ringtones en Wallpapers | 0 | 04-06-12 15:56 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
|
|