Waardecheque Actua verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ten laatste morgen zou ik een waardecheque ontvangen van Actua, de verzekering die ik aanging bij de aankoop van m'n iphone 5. Helaas is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waardecheque Actua verzekering
Hallo,
Ten laatste morgen zou ik een waardecheque ontvangen van Actua, de verzekering die ik aanging bij de aankoop van m'n iphone 5. Helaas is m'n oude iphone 5 wegens waterschade RIP, en mag ik een nieuwe halen van de verzekering. Hierbij heb ik wel een vraag, dient de cheque verbruikt te worden in de winkel van aankoop? (Saturn Brugge), of zou dit bv. ook kunnen in Saturn Kortrijk? Iemand ervaring hiermee? Alvast dank voor jullie antwoord! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Nederland kan een waardecheque in elke Saturn uitgegeven worden, maar het zal ook vast wel in kleine letters op de waardecheque zelf staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank voor de info! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Actua verzekering voorwaarden | Tok Tok | iPhone algemeen | 12 | 22-05-12 19:22 |
Verzekering actua na wasmachine waterschade | Willem1990 | iPhone algemeen | 3 | 27-04-12 21:00 |
Actua verzekering: tweede schade rapport | mvanlaerhoven | iPhone algemeen | 9 | 08-12-11 19:20 |
iPhone: Verzekering... | Qaox | Jailbreak | 5 | 23-07-10 21:34 |
Actua verzekering | martinio11 | iPhone algemeen | 6 | 01-02-10 16:32 |
|
|