iPod Touch 4g speelt niet op docking discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb een iPod touch 4g en deze wil wel opladen in een docking, maar geen muziek afspelen. Eerst dacht ik dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch 4g speelt niet op docking
hallo allemaal
ik heb een iPod touch 4g en deze wil wel opladen in een docking, maar geen muziek afspelen. Eerst dacht ik dat het aan mijn docking lag, maar andere iPod's/iPhone's spelen er wel op af en als ik mijn iPod op dockings van iemand anders aansluit, heb ik hetzelfde probleem. Ik dacht dat het aan de dock connector vanbinnen ligt, maar dan zou 'ie toch ook niet meer opladen/synchroniseren als dat het geval is? Want dat werkt nog wel. Wat kan ik hieraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus wel mogelijk dat er een probleem is met de dock connector. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! | herbivoor | Jailbreak | 6 | 29-12-10 21:26 |
Docking station Ipod niet voor Iphone? | jeroenkommer | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-08 18:05 |
Lenco IPD-4000 iPod Hifi Docking Station | Haagze sf2 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-02-08 22:04 |
|
|