Hoe vaak iPhone 5 opladen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een goede dag allen Ik zit met een vraag. Ik heb een iPhone 5, 32GB, iOS 6.1.3. En de batterij gaat best snel leeg. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe vaak iPhone 5 opladen?
Een goede dag allen
Ik zit met een vraag. Ik heb een iPhone 5, 32GB, iOS 6.1.3. En de batterij gaat best snel leeg. Ik laad hem daarom ook elke avond, als ik ga slapen op. Maar nu is mijn vraag, is dat erg? Hoe vaak kan je zo'n batterij opladen? Want ik het hem sinds 12 december, en hij moet nog lang mee.... Dus Kan iemand mij helpen? P.S. Hoe vaak laden jullie hem op?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als hij niet meer op te laden valt vervang de batterij dan.
Via Apple service kost dit 75 euro.(max. 3j oud iPhone) |
|
|||
|
|||
Via marktplaats kost dit 50 euro
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Onderstaand een plaatje met de conditie van de accu van een meer dan twee jaar oude iPhone 4. Die accu is dus nog tip top in orde na al die tijd: |
|
|||
|
|||
Met welke app kun je dat zien?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat een accu iedere keer je hem oplaad net iets minder opgeladen is (maar je merkt daar weinig van)
@timosha (verbeter indien verkeerd) is Health het effectie percentage dat hij opgeladen is als je hem 100% oplaadt? Wat is Cycle Count? (dat weet ik niet?) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
batterij, iphone 5, laden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe vaak iPhone reserveren | Djosjowa | iPhone algemeen | 4 | 10-10-12 12:46 |
Hoe vaak is jouw iPhone al gevallen? | nms | Chat en geruchten | 231 | 25-10-11 16:57 |
Iphone 4 is verzekerd bij water schade, maar hoe vaak? | michal | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 00:11 |
(3G) Waar kun je instelllen hoe vaak je Gmail wordt gecheckt?? | Nupa | iPhone algemeen | 2 | 07-08-08 22:15 |
|
|