error -1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen Eerst en vooral,ik ben nieuw dus hallo iedereen. Ik heb overlaatst een iphone 4 2dehands gekocht met de fout error 3194.De persoon had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
error -1
Hey iedereen
Eerst en vooral,ik ben nieuw dus hallo iedereen. Ik heb overlaatst een iphone 4 2dehands gekocht met de fout error 3194.De persoon had deze gekregen na een update naar hogere software(veronderstel 6.1.3). Na wat herstellen is die fout weg gegaan,maar ik krijg nu een error -1 fout. Iemand die weet hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt ! Mvg Brecht |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je niet bezig bent met het restoren van een custom firmware kan het een hardware probleem zijn. Apple suggereert om het toestel twee keer te herstellen om uit te sluiten dat het een hardware probleem is.
iTunes: Specific update-and-restore error messages and advanced troubleshooting |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nee, want een regel die begint met een # in het hosts bestand is een commentaarlijn. Het beste is dat je alle regels verwijderd waar het woord "apple" in staat. Herstart dan de Mac en herstel de permissies met Disk Utility.
|
|
|||
|
|||
-1 heeft volgens mij te maken met je baseband , deze is niet meer. Aanwezig op je iphone en krijg je dus de foutcode -1
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb de regels van apple verwijdert,laptop opnieuw opgestart. Maar 'disk utility' verwijdert die alles van mijn schijf of wat doet deze precies ?
En excuseer,heb niet veel verstand van elektronica. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had hem nog eens hersteld. En nu heb ik plots een Fout(21)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Little Bitch verwijder je zo maar niet één, twee, drie. Je moet die crapware verwijderen met het Uninstaller pkg. En dan de Kext (kernel extenties) en Launch Daemons/Agents manueel verwijderen. Daarna opnieuw opstarten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt voor de info ! [COLOR="SlateGrey"][COLOR="SlateGrey"] ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 april 2013 om 16:01 ---------- Heb ik gedaan,en nu krijg ik weer een -1 error op het beeld. Laatst gewijzigd door brechtt; 22-04-13 om 18:00. |
|
|||
|
|||
iTunes fout -1 kan een hardware fout zijn of een netwerkfout. Gezien jouw voorgaande berichten (3194, Little Snitch, servers niet bereikbaar) ben ik bijna zeker dat het netwerkfout is.
Met netwerk bedoel ik in dit geval de veilige netwerkverbinding op de link iPhone <-> USB-poort <-> iTunes <-> Apple servers. Je zal nu in de OS X Console moeten gaan zien wat er nog in de weg zit: 1) Start de OS X Console op; 2) Sluit de iPhone met de originele USB-kabel aan een USB-poort aan. Niet op een USB-hub! 3) Start iTunes en voer het herstel uit; Welke foutboodschappen verschijnen er nu in de OS X Console? Je kan ook een manueel herstel uitvoeren met iOS firmware die je gedownload hebt. Download het iOS 6.1.3 ipsw bestand uit onderstaande link: Download iOS firmwares, jailbreak tools and more |
|
|||
|
|||
Citaat:
Excuses voor de zovele vragen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Error detecting device (lockdown error -5) | IphoneIpodTouch | Jailbreak | 1 | 25-05-12 22:10 |
Error 28 | atmodude | iPhone algemeen | 116 | 04-01-12 12:21 |
ATV Flash "Playback error" en "an error occurred loading this content | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 03-01-12 01:25 |
error 14 of 9 | Mickeymii | iTunes | 2 | 04-06-11 23:45 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|