//

jaibreak er af gegooid

jaibreak er af gegooid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag hulpvolle mensen, Ik heb zonet mn jailbreak d'f afgegooid. Nu heb ik weer mn backup terug gezet alleen komen mn apps niet maar alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-13, 12:14
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard jaibreak er af gegooid

Goedemiddag hulpvolle mensen,

Ik heb zonet mn jailbreak d'f afgegooid. Nu heb ik weer mn backup terug gezet alleen komen mn apps niet maar alleen de default apps.
hoe kan ik die in een keer ook weer terug zetten ?

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-13, 12:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
hoe kan ik die in een keer ook weer terug zetten ?
De apps synchroniseren met iTunes
  #3  
Oud 21-04-13, 12:20
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

hoe doe ik dat ?

dankje voor je snelle reactie

edit :

http://support.apple.com/kb/HT1386?v...L&locale=nl_NL bij die eerste stap gaat het al mis want ik zie bij mij geen iphone staan daar links terwijl hij wel gekoppeld is.

edit : Hij zegt synchroniseren niet voltooid omdat de Iphone niet is gevonden. Ik heb de nieuwste itunes er op en altijd maakt hij automatisch backup of synchroniseert hij als ik hem aansluit op itunes.

Laatst gewijzigd door Congierge; 21-04-13 om 12:34.
  #4  
Oud 21-04-13, 12:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
edit : Hij zegt synchroniseren niet voltooid omdat de Iphone niet is gevonden. Ik heb de nieuwste itunes er op en altijd maakt hij automatisch backup of synchroniseert hij als ik hem aansluit op itunes.
Dan kan er een probleem zijn met de Apple Mobile Device Drivers. In dat geval kan je iTunes verwijderen met Revo Uninstaller, incl. de registry entries. Dan de allerlaatste versie van iTunes opnieuw installeren.

Het probleem kan eventueel ook veroorzaakt worden door een backup terug te zetten met jailbreak restanten.
  #5  
Oud 21-04-13, 13:24
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan kan er een probleem zijn met de Apple Mobile Device Drivers. In dat geval kan je iTunes verwijderen met Revo Uninstaller, incl. de registry entries. Dan de allerlaatste versie van iTunes opnieuw installeren.

Het probleem kan eventueel ook veroorzaakt worden door een backup terug te zetten met jailbreak restanten.
Ik heb de apps er nu gewoon handmatig opgezet. Alleen wat houd dat in, backup terug zetten met jb restanten. Dus hij zou hem nooit kunnen herkennen tenzij ik hem helemaal opnieuw configureer ? Weet jij hoe ik dat kan oplossen ?
  #6  
Oud 21-04-13, 13:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
Alleen wat houd dat in, backup terug zetten met jb restanten.
Het is nooit uitgesloten dat een backup terugzetten met jailbreak restanten onverklaarbare problemen veroorzaakt. Indien niet nu dan eventueel toch later.

Het beste is altijd om de iPhone te herstellen met iTunes en dan te configureren als nieuwe iPhone zonder een backup terug te zetten met jailbreak restanten.
  #7  
Oud 21-04-13, 13:33
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

hmm.. dankjewel. Kan ik dan wel nog mijn contacten meenemen ? want dat is de belangrijkste..zoja ; hoe ? want ik weet niet meer op welke backup wel en welke geen jailbreak zat...(
  #8  
Oud 21-04-13, 13:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
Kan ik dan wel nog mijn contacten meenemen ? want dat is de belangrijkste..zoja ; hoe ?
Synchroniseren met iCloud, Gmail, Hotmail, enz...

Succes verder
  #9  
Oud 21-04-13, 13:41
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

dankjewel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps overview voor de 2e keer in korte tijd overhoop gegooid Alkmaar iPhone Apps 3 01-02-11 16:35
Muziek: help mijn muziek albums zijn door elkaar gegooid bootylove82 Muziek, foto & video 4 16-08-10 19:54
Games worden van Iphone gegooid... 03RT Archief 9 03-01-10 21:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.