iPhone 4 Wifi slecht na vallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een vriend heeft mijn iPhone laten vallen, hij viel op de plaats bij de gezicht camera. Nu heb ik nog wel gewoon bereik maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Wi-Fi slecht na vallen
Hallo,
Een vriend heeft mijn iPhone laten vallen, hij viel op de plaats bij de gezicht camera. Nu heb ik nog wel gewoon bereik maar mijn Wi-Fi is heel erg slecht. Kan dit door de val komen. Gr, Jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan Kijk eens na of Bluetooth nog werkt over een grotere afstand. Indien dat ook niet werkt is misschien de Wi-Fi/BT antenne iets losgekomen van de micro-SMA connector.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ook mijn BT doet het nog maar matig. Wat moeten we doen? Jeffrey |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Installing iPhone 4 Wi-Fi Antenna - iFixit
zie Step 4 — Wi-Fi Antenna 4 verschillende Phillips schroefjes houden de Wi-Fi antenne vast |
Labels |
iphone 4, vallen, Wi-Fi probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone slecht op Wi-Fi thuisnetwerk. | Mrdeeds | iPhone algemeen | 9 | 09-11-14 14:51 |
Slecht bereik Wi-Fi | Maerschalck | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-03-13 16:51 |
slecht Hotspot Wi-Fi HSDPA signaal Iphone 4S | tomswebpages | iPhone algemeen | 0 | 07-01-13 00:51 |
Wi-Fi ontvangst iPhone 4 Wit slecht | iTonyVos | Wi-Fi | 18 | 18-10-11 16:35 |
|
|