//

Krijg geen muziek op Iphone

Krijg geen muziek op Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [SIZE=3][FONT=Calibri]Goedemorgen,[/FONT][/SIZE] [FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT] [SIZE=3][FONT=Calibri]Laatst was er een update beschikbaar voor mijn Ipad en iphone welke ik netjes heb getracht uit te voeren , eerst de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-04-13, 12:24
Olaf1979 Olaf1979 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 4
Standaard Krijg geen muziek op Iphone

[SIZE=3][FONT=Calibri]Goedemorgen,[/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Laatst was er een update beschikbaar voor mijn Ipad en iphone welke ik netjes heb getracht uit te voeren , eerst de Ipad gedaan zonder problemen vervolgens de Iphone aan de PC gehangen en ging helemaal fout,met als gevolg bijna alles op de Iphone weg. Inmiddels 2 maanden later alles weer een beetje erop gezet maar krijg alleen op geen ene manier muziek meer op mijn iphone via Itunes,wie heeft weleens hetzelfde gehad of wie kan mij tips geven want wil graag weer (gedownloade ) muziek op mijn Iphone.[/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Mvg,[/FONT][/SIZE]
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[SIZE=3][FONT=Calibri]Olaf[/FONT][/SIZE]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-13, 13:20
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Zo leest je bericht wat fijner:

Laatst was er een update beschikbaar voor mijn iPad en iPhone, welke ik netjes heb getracht uit te voeren. Eerst de iPad gedaan zonder problemen, vervolgens de iPhone aan de PC gehangen en dat ging helemaal fout. Met als gevolg dat bijna alles op de iPhone weg was.

Inmiddels 2 maanden later alles weer een beetje erop gezet, maar krijg alleen op geen enkele manier muziek meer op mijn iPhone via Itunes. Wie heeft weleens hetzelfde gehad, of wie kan mij tips geven want wil graag weer (gedownloade) muziek op mijn iPhone.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 april 2013 om 12:48 ----------

Ik neem aan dat die muziek uit iTunes er eerder wel op stond?

Weet je wel zeker dat je in het iPhone menu muziek hebt aangevinkt?

Of geeft iTunes aan dat er iets mis gaat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg geen muziek meer op Ipad Scotman iPad algemeen 1 19-10-12 20:16
Windows: IOS 5.01 geinstalleerd, apps en muziek krijg ik niet terug op Iphone danielle1001 iTunes 6 16-01-12 21:11
Krijg geen muziek op iphone Hamkaas Muziek, foto & video 0 06-01-12 23:56
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 15:58
krijg geen muziek via Itunes versie 7.5 op men unlocked Iphone tom555 Archief 2 26-11-07 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.