Geen service meer na openen iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Verhuizen.?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verhuizen.?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je hebt net zoals de vorige eigenaar van mijn telefoon na het vervangen van onderdelen de antenne er niet goed opgeklikt. Ik had vaak geen service of een of twee streepjes thuis. Buiten gewoon vol bereik maar dat viel soms weg. Na het open maken van mijn 4S zag ik gelijk dat de antenne er niet op was geklikt maar er tegenaan zat. |
|
|||
|
|||
Ik zag een melding dat een Iphone 4 150 euro kost?
Kijk even op de site: Apple Iphone 4 8 Gb......388 euro!!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
319 bij "the phonehouse" voor 16gb is het goedkoopst wat ik kan vinden. Dit is wel in België. |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 augustus 2013 om 19:28 ---------- Hij heeft het erover dat als je je kapotte iPhone inlevert, je voor een nieuwe iPhone maar 150 euro moet betalen
|
|||
|
|||
Hij heeft het erover dat als je je kapotte iPhone inlevert, je voor een nieuwe iPhone maar 150 euro moet betalen [/QUOTE]
OOk niet waar!!! Ik heb een Iphone 4 geupdate naar 6.3.1 en daarna GEEN SERVICE Contact met Apple gezocht en geen garantie( 3jaar oud) Kan het laten maken voor....161.10 euro!!! Dit komt dus door HUN software!!! Ik heb het nu aan Radar gemeld. |
|
||||
|
||||
Citaat:
OOk niet waar!!! Ik heb een Iphone 4 geupdate naar 6.3.1 en daarna GEEN SERVICE Contact met Apple gezocht en geen garantie( 3jaar oud) Kan het laten maken voor....161.10 euro!!! Dit komt dus door HUN software!!! Ik heb het nu aan Radar gemeld.[/QUOTE] Het is waar, de €11,10 zijn de verzendkosten. Als je langs gaat dan zal het ongeveer €150,- zijn. Daarbij moet je nagaan of het een iPhone 4 was met of zonder simlock. |
|
|||
|
|||
Het probleem was niet meer op te lossen, dus heb ik mijn iPhone verkocht en een nieuwe gekocht (nu inmiddels een 4S)
Dit probleem komt heel vaak voor bij mensen die hun iPhone hebben opengemaakt en het is heel vervelend, want het kan werkelijk overal aan liggen. 1 schroefje kan het verschil maken. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes met je 4S |
|
|||
|
|||
Deze was inderdaad zonder simlock.
Weet iemand of je ook een 4 voor een 4s kan ruilen met bijbetaling bij Apple??? |
|
|||
|
|||
Kan niet. Alleen gelijkwaardige toestellen. Zelfs omruilen naar een andere kleur kan niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ben benieuwd!
Laat ik nog horen. |
|
||||
|
||||
Gaat je niet lukken Heb ik al vaker gehoord.
Toch succes!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service meer na openen iPhone 4 | David90 | iPhone algemeen | 2 | 08-09-12 19:01 |
iPhone 4S - T-mobile - geen service - meer mensen met dit probleem ? | Dave07 | Odido (T-Mobile) | 45 | 20-03-12 09:10 |
iphone update naar 5.01 geen service meer | jandevoer | iPhone algemeen | 1 | 13-12-11 00:51 |
Iphone 3G geen service meer na reparatie | bladearrows | iPhone algemeen | 0 | 26-05-10 13:19 |
|
|