hotmail installeren op je iphone!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) oja dat is natuurlijk ook een optie.. thnx...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
oja dat is natuurlijk ook een optie.. thnx
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik had deze methode een paar weken geleden ook nog. Totdat hotmail met pop3 kwam, en ik dacht: dat is eigenlijk net zo makkelijk en misschien wel beter; laat ik daar maar op over gaan. En ik had mijn hotmail gewoon ingesteld (niet via gmail) in mijn iphone.
Nu ben ik inmiddels zover met gmail dat ik al mijn adressen naar 1 adres laat sturen, en altijd kan antwoorden met het (enige) adres waarmee ik wil antwoorden. Maar als ik nu de tutorial weer afloop, en bij anders mijn hotmail-adres invoer. Gaat hij er gelijk vanuit dat ik die pop3 met hotmail wil gebruiken. En als ik dan de serverinstellingen voor inkomende en uitgaande post verander in imap.gmail.com en smtp.gmail.com dan zegt hij dan mn gebruikersnaam of wachtwoord fout is.. Wie o wie weet een huidige oplossing voor dit probleem ? Ik hoop dat het gehele verhaal een beetje te begrijpen is. edit1: Ik kan het echter niet als gmail instellen op mn iphone, simpelweg omdat het adres bij 'afzender' dan niet mijn juiste adres is. edit2: al opgelost! Ik heb gewoon instellingen --> anders en dan ipv hoTMail.com hoMTail.com (fout dus) ingevuld...en later alle goed gegevens zoals op de eerste pagina van dit topic staat beschreven ingevuld.. Laatst gewijzigd door dingemansje; 12-02-09 om 01:23. |
|
|||
|
|||
ik weet niet of het ergens al gezegd is, maar ik heb net palringo geinstalleerd op mn iphone! in eerste instantie alleen voor msn, en ik dacht dat ik een andere manier moest vinden om mn mails van hotmail op mn telefoon binnen te krijgen... maar blijkbaar doet hij dit ook automatisch
|
|
|||
|
|||
Ik zal wel gek zijn; krijg de mailtjes van hotmail netjes binnen op mn iPhone, maar heb geen idee hoe ik vervolgens op een mailtje moet reageren??
|
|
|||
|
|||
ik snap het niet maar hebben jullie de imap van hotmail ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hmm, blijf probleem hebben.
Kan eindelijk mijn mails binnenkrijgen, maar als ik mail stuur, blijft het toch van gmail-acc komen (wat ik graag op hotmail zou hebben), hoewel ik stappen gevolgd heb (denk ik ) en hotmail bij gmail settings als standaard staat edit: scratch that...heb het probleem gevonden. Enorm bedankt voor de tutorial Laatst gewijzigd door melago; 03-03-09 om 03:57. |
|
|||
|
|||
ik heb sinds 2 dagen het probleem dat ik via de mail app mn hotmail mailtjes steeds dubbel krijg soms wel 5x dubbel..steeds op een ander moment van de dag..
wat kan ik hier aan doen? |
|
|||
|
|||
Het werkt bij mij niet!!
Het lukt niet eens om die mails te koppelen aan elkaar... |
|
|||
|
|||
werkt prima thanks
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik gewoon een (betalende) app voor hotmail op mijn iPhone: mBox mail. Werkt heel prima.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
Hotmail op iphone | azertyqwerty | iPhone algemeen | 14 | 15-01-10 16:32 |
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? | scanniexxl | iPhone algemeen | 3 | 01-11-09 17:54 |
Hotmail op de Iphone | Giela | Archief | 2 | 06-11-07 02:22 |
|
|